sunnuntai 15. joulukuuta 2019

Oli ruokailu äsken kanakeitto jälkiruokana oli kahvi ja muffinssi. Sellijumppia tehden vedän tiukat jumpat.

Kahvia en paljonkaan juo kun on se laillinen huume, ja suomalaiset juovat eniten kahvia maailmassa lähes kymmenen kiloa henkeä  kohden vuodessa. En edes tykkää kahvin mausta, ja tulee minulle kumma olo kahvista enemmän jos juo niin kumma paineen tunne on päässä ja varmaan verenpaineet heilahtelee.

Oli hyvä ruoka tänään päivällä oli muussia mitä vähän otin riistakastike oli myös sikaa en syö  enkä kalaa. Oli tämä iltaruokakin hyvää otin tällä kertaa puolikupillista kahvia muffinsin kanssa.

Juon kyllä nessikahvia siitä ei tule minulle mitään oireita mitä huomaan kahvista tulevan.

Kohta lähden osasto 10 pyykkitupaan on se tossa samalla kongilla toisella puolella käytävää. Jätän tarinani kesken ja lähden nyt pyykille. Huono homma kun ei ole meillä osastolla 20 pyykkitupaa.

Sain äsken pyykkini pesukoneeseen tunnin ohjelman laitoin kun oli minulla vaan pienpyykkiä sukkia ja muutamat kalsarit.

Hiljaista oli osasto 10 tuttu kaveri töistä oli siellä sama kaveri paloi huumeista osastolla 30 oli se kämppikseni muutaman päivän ennenkun se paloi. Joutui kaveri silloin osasto 10 se on aika suljettu osasto. Äkkiä kaveri sai lupia töihin hetkessä ja taisi käydä lomillakin jos. Kaveri soitti eilen pyysi se rahaa lainaksi 60 euroa, en todella lainaa edes tutuille saati sitten huumeiden käyttäjälle vieraalle.

Toivotaan ettei vedä kukaan hernettä nenäänsä kirjoitteluistani enhän kenenkään nimeä ole laittanut näihin huume juttuihin. Ja kun on nämä tiedossa monellakin kun jengi puhuu kongeilla näistä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...