sunnuntai 15. joulukuuta 2019

Ikävää kerrottavaa oli hoitsulla pitäisi minun muuttaa kahdenhengen huoneeseen. Tulee minun huoneestani telkkahuone.

On kumma kun aina pääsen tutuksi osastoon tai huoneeni on mukava niin kun nytkin on pöydät ja rasiat kohdallaan. Kummasti nytkin yrittävät saada minua muuttamaan, en suostunut muuttamaan sanoikin hoitsu että hän yrittää muuta ratkasua sanoin etten pysty kenenkään kanssa asumaan. Kun kirjoittelen yöllä ja kuuntelen radioa. Ei siitä tule kaverin kanssa mitään, vaadin ja haluan yhden hengen huoneen.

Olisi tämä nykyinen huoneeni minulle todella hyvä. Sänky työpöytä valoineen rasia vieressä. Sanoi hoitaja keksivänsä jonkun toisen ratkasun.

On minua pyöritetty talossa kaiken aikaa ja viellä kellokosken hometaloonkin. Kyllä nyt vakiinnuttaisin jo mestan itselleni.

Toivotaan nyt  että saavat muutamat kaverit yhteen,  minä en ala ton tyypin kanssa asumaan kenen kämppään minua tarjosivat.

Saisi nyt asua yksin sen aikaa kun talossa olen, tarvitsen työpöydän ja sähkörasiat mitä on tämän osaston huoneissa vähän. Mikähän helvetti näillä on että minua kiusaavat muuttamisilla kaikenaikaa.

Oli ruoka tässä välissä muussia riistakäristystä punajuurta jälkiruokana oli joku rahka. Toivotaan nyt että saavat tolle kaverille kaverin pakkohan jonkun on muuttaa sen kanssa kun minä en muuta. Sanoinkin hoitajalle kuka tota muuttoa nyt touhottaa että olen varmaan eniten lusinut  tässä talossa joten vaadin yksityisyyttä. Jo senkin takia että valvon yöllä mikäli uudet myrkyt antaa minun valvoa kun lisäsi lääkäri I Olantsapiini 20 milliä mikä on öisin tehnyt tokkuraisen olon.

Nyt pitäisi lähteä kaupoille pitää ostaa hunajaa sekin meni turhan äkkiä minulta muutamissa päivissä meni 400 gr ,kerran tarjosin sitä kurdi pojalle.

Katsotaan nyt toi muutto miten onnistuu tein kyllä selväksi etten kaverin kanssa mene samaan huoneeseen. Uskon että tajusivat tiukasta kieltäymisestäni kämppiksestä. Nyt taidan lähteä kaupoilla pitää kysyä kaupasta mokkulaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...