Oli päiväruoka joku kastike ja perunat porkkanaraaste siitä lähdin kylille menin Rento kahvilaan ostin yhden pienen energiajuoman tarjosi Vietnamin tyttö joulutortun olisi se kahvinkin tarjonnut mutten juonut. Söin energia juoman kanssa tortun. Lähdin siitä Rennosta kaupoille ostin 4 proteiinijuomaa 28g purkki. Eli tulee aika protsku paukku 4x28 g yhteensä 112 g, ostin kaupasta myös yhden proteiinipatukan.
Selkä on ollut outo olen bussipysäkillä joutunut lepuuttamaan selkääni. On kanssa pohkeeni ollut tulomatkalla outo samanlainen kun kerran revähti pohkeeni, kun starttasin Helsingissä kovaa junalle.
Harmi kun tuli M,K vastaan talolla olisi ollut mukava sen kanssa käydä vaikka syömässä Sheriffissä. En viitsinyt enään takasin M,K kanssa lähteä, täytyy huomenna käydä sitä hakemassa syömään.
On paras hemmo täällä M,K harmi kun se käy vissiin harjoittemassa ja lomilla usein. Mutta silloin tällöin sen kanssa tavataan, pari kertaa ollaan käyty syömässä kerran tarjosi M,K ruuat. Söin leipäkebabin on se hyvä ja riittävä sekä halpa 6,50 euroa.
En nyt viitsi konjakkia ottaa vaikka se meneekin lääkkeenä,
WSOP HENNESEY KONJAKKIA VIHREÄÄ TEETÄ HUNAJAA KUUMAA VETTÄ KONJAKKIA 4-8 SENTTIÄ SITÄ AI KUN ON NANNAA.
Alkoikin kummasti ramasemaan kun tulin kyliltä. Ihan menee silmät kiinni tässä kirjoitellessa. Käyn syömässä ja menen tirsoille. Kohta onkin ruoka taitaa olla kalakeittoa, kun tuolta listasta katsoin.
Selkä on ollut outo olen bussipysäkillä joutunut lepuuttamaan selkääni. On kanssa pohkeeni ollut tulomatkalla outo samanlainen kun kerran revähti pohkeeni, kun starttasin Helsingissä kovaa junalle.
Harmi kun tuli M,K vastaan talolla olisi ollut mukava sen kanssa käydä vaikka syömässä Sheriffissä. En viitsinyt enään takasin M,K kanssa lähteä, täytyy huomenna käydä sitä hakemassa syömään.
On paras hemmo täällä M,K harmi kun se käy vissiin harjoittemassa ja lomilla usein. Mutta silloin tällöin sen kanssa tavataan, pari kertaa ollaan käyty syömässä kerran tarjosi M,K ruuat. Söin leipäkebabin on se hyvä ja riittävä sekä halpa 6,50 euroa.
En nyt viitsi konjakkia ottaa vaikka se meneekin lääkkeenä,
WSOP HENNESEY KONJAKKIA VIHREÄÄ TEETÄ HUNAJAA KUUMAA VETTÄ KONJAKKIA 4-8 SENTTIÄ SITÄ AI KUN ON NANNAA.
Alkoikin kummasti ramasemaan kun tulin kyliltä. Ihan menee silmät kiinni tässä kirjoitellessa. Käyn syömässä ja menen tirsoille. Kohta onkin ruoka taitaa olla kalakeittoa, kun tuolta listasta katsoin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti