Väsyttti kovasti jo tullessa kyliltä söin vähän linssikeittoa tai mitä lie se oli ei hyvää kumminkaan. Siitä menin nukkumaan pienet tirsat noin kello 5 asti. Join pari proteiini juomaa, sain tänään kunnolla proteiinia 4x28 g protskua eli yhteensä 112 g join kaikki neljä purkkia protsku juomaa.
Laitoin nuoruuden tutulle viestiä hienosta lääkäristä kuka voisi minua varmaan auttaa tämän talon Ohkolan Mengeleitä ja suomalaisia Kapo hoitajia vastaan taistella ryssät minua täällä rääkkää syytä siihen en tiedä. En nyt tähän ala itseäni toistamaan, lukekaa kovaakin tekstiä mitä olen kirjoitellut talon touhusta.
Litoa 1800 milliä ja risperinoni 6 milliä ja lisäsi tämän osaston lääkäri I olanmtsapiinia 25 milliä. Eli kysynpä vaan mikä on tämän kaiken takana ja Mengeleiden motiivi Ryssät lyö hirveät myrkyt minulle. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon myrkytysvaaran takia
Nyt olen ollut taas hiukan terveempi muuten oli kipeä koko ajan osasto 30. Seksihalut ja kyky mennyt spermaa ei tule ollenkaan. Vapinoita raajoissa mikä on tälläkin osastolla. Päänsärkyä jatkuvasti nykyään vähemmän. Verenpaineet heilahdelleet mitkä puhtailla on olleet hyvät. Nukkuminen outopa aikasin nukkumaan mutta yöllä heräten. Kokonaisvaltainen huono olo ollut varmaan puolivuotta.
OLEN SANONUT HENKILÖKUNNALLA KAIKISTA OIREISTA MITÄ MINULLE ON TULLUT EI SADISTIT OTA SIIHEN MITÄÄN KANTAA. ELI MIETTIKÄÄ MIHIN MINUT LAITTOIVAT KIDUTETTAVAKSI. JUOPPOHULLUN SELKIN SAMARIAN PISARAN KOKIN ANTTI RASINKANKAAN TAKIA. MUTTA SE OLIKIN PAPIKSI SANOMANSA PISARAN OMISTAJAN PEKKA VAUROMAAN HOMMISSA JA KOKKI SAI VARMAAN SIKSI SE TEHDÄ MITÄ VAAN TALOSSA. MINULLA LUKI VUOKRASOPIMUKSESSA ETTÄ OLI SAMARIAN TALO RAITIS.
OLIKIN ANTTI KOKKI JUOPPO JA TALOKIN KUULEMMA MYYNNISSÄ. ON MINULLA VUOPKRASOPIMUKSESSA SAMARIAN PÄÄLIKÖN ISMO VALKONIEMEN NIMI PAPERISSA JA SE ON LAKISÄÄTEINEN PAPERI. SAATANAN HALLELUUJA TEKOUSKOVAISET. JÄRJESTITTE VAAN NIIN SAATANAN VÄÄRÄLLE MIEHELLE TOMMOISEN KIDUTUSREISSUN
LUKEKAA ON PALJON MINULLE JUTTUA TÄSTÄKIN KIDUTUSREISSUSTA.
ELÄMÄNI TARINAT ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU.
Laitoin nuoruuden tutulle viestiä hienosta lääkäristä kuka voisi minua varmaan auttaa tämän talon Ohkolan Mengeleitä ja suomalaisia Kapo hoitajia vastaan taistella ryssät minua täällä rääkkää syytä siihen en tiedä. En nyt tähän ala itseäni toistamaan, lukekaa kovaakin tekstiä mitä olen kirjoitellut talon touhusta.
Litoa 1800 milliä ja risperinoni 6 milliä ja lisäsi tämän osaston lääkäri I olanmtsapiinia 25 milliä. Eli kysynpä vaan mikä on tämän kaiken takana ja Mengeleiden motiivi Ryssät lyö hirveät myrkyt minulle. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon myrkytysvaaran takia
Nyt olen ollut taas hiukan terveempi muuten oli kipeä koko ajan osasto 30. Seksihalut ja kyky mennyt spermaa ei tule ollenkaan. Vapinoita raajoissa mikä on tälläkin osastolla. Päänsärkyä jatkuvasti nykyään vähemmän. Verenpaineet heilahdelleet mitkä puhtailla on olleet hyvät. Nukkuminen outopa aikasin nukkumaan mutta yöllä heräten. Kokonaisvaltainen huono olo ollut varmaan puolivuotta.
OLEN SANONUT HENKILÖKUNNALLA KAIKISTA OIREISTA MITÄ MINULLE ON TULLUT EI SADISTIT OTA SIIHEN MITÄÄN KANTAA. ELI MIETTIKÄÄ MIHIN MINUT LAITTOIVAT KIDUTETTAVAKSI. JUOPPOHULLUN SELKIN SAMARIAN PISARAN KOKIN ANTTI RASINKANKAAN TAKIA. MUTTA SE OLIKIN PAPIKSI SANOMANSA PISARAN OMISTAJAN PEKKA VAUROMAAN HOMMISSA JA KOKKI SAI VARMAAN SIKSI SE TEHDÄ MITÄ VAAN TALOSSA. MINULLA LUKI VUOKRASOPIMUKSESSA ETTÄ OLI SAMARIAN TALO RAITIS.
OLIKIN ANTTI KOKKI JUOPPO JA TALOKIN KUULEMMA MYYNNISSÄ. ON MINULLA VUOPKRASOPIMUKSESSA SAMARIAN PÄÄLIKÖN ISMO VALKONIEMEN NIMI PAPERISSA JA SE ON LAKISÄÄTEINEN PAPERI. SAATANAN HALLELUUJA TEKOUSKOVAISET. JÄRJESTITTE VAAN NIIN SAATANAN VÄÄRÄLLE MIEHELLE TOMMOISEN KIDUTUSREISSUN
LUKEKAA ON PALJON MINULLE JUTTUA TÄSTÄKIN KIDUTUSREISSUSTA.
ELÄMÄNI TARINAT ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti