lauantai 21. joulukuuta 2019

Loppui hiljasuus klo. 6 pääsin nessikahville potilaskeittiölle. Siitä aamupala sekä lääkkeet. VENÄLÄISET MENGELE LÄÄKÄRIT SUOMALAISINE KAPO HOITAJINEEN.

Olikin hiukan jo nälkä aamusta söin jugurtin ja söin yhden leipäviipaleen juustolla sekä mehua lasillisen. Puolikuppia join myös kahvia, tekee mieli hakea osasto 60:ta.  M,K syömään kanssani Sheriffiin voisi sille leipäkebabin tarjota. Se on halpa ja riittoisa ruoka, olen sen monesti syönyt on siinä hinta laatusuhde kohdallaan.

Otin pienet tirsat aamupalan ja lääkkeiden jälkeen, otin yhden parasetamolin särkylääkkeen pieneen päänsärkyyni. Otin yölläkin yhden parasetamolin autto sitten tai ei, mohdollisimman pienellä särkylääkkeellä yritän tulla toimeen.

Kohta täytyykin lähteä hakemaan kaverini M,K.  Osasto 60 jos se lähtisi syömään Sheriffiin kanssani. Aukeaa Sheriffi vissiin kello 11 jos leipäkebabin söisi se ei maksa kun 6,50 euroa.

Toivotaan nyt että hellittäisi päänsärkyni tolla yhdellä parasetamolilla, ei ole kyllä yksi 500 millinen paljoa auttanut, olen yleensä ottanut 1000 milliä eli Gramman.

Huono homma kun ei ole huoneessani kun yksi virtalähde ja siinä on kaksi pistorasiaa. Minulla on jatkuvasti tietokone ja radio niissä kiinni. Joudun ottamaan aina toisen irti että saan kaksi puhelintani lataukseen eriaikaan tosin. Kumma kun eivät ole sähkikset laittaneet enempää rasioita huoneisiin.

Olisi luullut olevan pieni vaiva laittaa muutamat rasiat seinille. Jos olisi neljäkin rasiaa saanut huonetta kohden niillä olisi tullut toimeen. Ei ole hyväksi repiä virtajohtoa edestakasin pistokkeesta  irti.

Nyt menen viellä tirsoille kun väsyttää minua vielläkin, saisi tunninkin nukuttua. Kummasti alkaa minua aina väsyttämään kun koneella olen.

Ei kuulu yhdellekkään Mengele lääkärille eikä Kapo hoitajalle syönkö mitään lääkettä siviilissä. Täytyy se tehdä näille sadisteille selväksi. On hoitohenkilökunta niin mielisairasta että pakottavat hullun lääkettä syömään kaikkien. Kun minäkään en tarvitse lääkkeitä, olen sairastunut hullun lääkkeistään.

LITOA MYRKKYMÄÄRÄ 1800 MILLIÄ SEKÄ RISPERIDON 6 MILLIÄ EN TIEDÄ SIITÄ NYT 25 MILLIÄ OLANTSAPIININ PASKAA. MISSÄ ON SOKERITAUDIN VAARA JA LIHOMINEN. SÖIN OSASTOLLA 30 PUOLIKKAITA ANNOKSIA JA SILTI PAINONI NOUSI  LITOLLA JA RISPERIDONILLA. ELI KYLLÄ SAIRASTUTTAA MINUT MONELLA TAVALLA SAASTAT SADISTI MENGELE LÄÄKÄRIT  RYSSIÄ OLI SIELLÄ.
 SUOMALAISET KAPO HOITAJINEEN,

AUTTAKAA NYT MINUA MAAILMA KUN RYSSÄTKIN MINUA SAIRASTUTTAVAT EDELLÄMAINITSEMILLA LÄÄKKEILLÄ. LUKEKAA TEKSTEJÄNI RYSSÄ  V,T TOUHUISTA EN OLLUT KOSKAAN RYSSÄN KANSSA EDES JUTELUT MITÄÄN. KUN SE SANOI PALAVERISSA ETTÄ MÄÄRÄÄ MYRKKYJÄ LITOA JA RISPERIDONI. MIKSI ANNATTE  MINUA RYSSIEN MYRKYTTÄÄ TOMMOISILLA MYRKYILLÄ VIELLÄ MISSÄ ON MYRKYTYSVAARA. KYSYNPÄ VAAN  MIKÄ HELVETTI ON IHMISTEN MOTIIVI MINUT HITAASTI TAPPAA. ENKÖ OLE JO VIA DOLOROSANI KULKENUT LÄPI MITÄ HELVETTIÄ VIELLÄ HALUATTE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...