Heräsin äsken kello 5,10 heräsin silloin pystyyn menee minulla illasta 1200 milliä Litoa sekä risperdon ja 25 olantsapiini. Olen niistä aika tokkurassa vielä aamustakin. Nukkuisin puhtailla parhaiten. En kemialla nuku puhdasta rehellistä unta, on selvällä päällä nukkuminen rehellistä puhdasta unta.
Olen tavoitellut hienoaa miestä tuttuani lääkäriä sosiaalisairaalan ajoilta Pekka Tuomolaa. Kuka valittiin Monitoimialayritys Baronanan Lääketieteelliseksi Johtajaksi. Uskon että Pekka voisi minua auttaa jos vaan Pekka Tuomola minut muistaa Soiaalisairaalan ajoilta. Pitäähän minun päästä pois tästä Ryssien touhusta kun tuntuu Ryssät hallitsevan talon touhuja. Kun ei edes apulaisylilääkäri N,R minua pysty auttamaan.
Kerran puhuin Linnojen Mafioista tulikin silloin apulaisylilääkäri kielokotoon. Otin Keravan hoitajan J,S todistajaksi keskusteluumme, sanoi N,R kolme asiaa ensimmäinen jos hän olisi sen paikan pomo potkisi hän minut heti pois sieltä. Toinen asia että kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut siinä tärkeimmät asiat olikin.
Sitten puhuttiin niitä näitä miesten asioita. Kun nämä saatanat vaan nostaa lääkkeitä kun tuli toi olantsapiinikin minulle lääkkeeksi.
KUN EI SE KUULU YHDELLEKKÄÄN MENGELE LÄÄKÄRILLE EIKÄ SUOMALAISELLE KAPO HOITAJILLEEN MITÄ SUUHUNI LAITANVAI LAITANKO OLLENKAAN.
JOS ESIMERKIKSI MINULLA OLISI SYÖPÄ OLISIHAN SE IHAN OMA ASIANI SÖISINKÖ SIIHEN LÄÄKKEITÄ VAI EN. OLEN ILMAN LÄÄKKEITÄ OLLUT TERVEYDEN PERIKUVA. NYT ON OLLUT MONIA OIREITA LÄÄKKEISTÄ. MITKÄ KUMMA VAAN OVAT VÄHÄN HELPOTTANEET.
PAITSI SEKSIHALUT ON MENNEET JA VAPINOITA ON OLLUT PAHEMPIA KUN ENNEN. VOIHAN OLLA ETTÄ ON TÄMÄ OSASTO STRESSITTÖMÄMPI KUN ISO OSASTO 30.
MISSÄ OLI ILMAPIIRI HUONOMPI KUN HUUMEVÄKEÄ OLI TALOSSA. KOLME KERTAA OLI MINUN AIKANANI HUUMETOUHUJA OSASTOLLA. MITKÄ MINUUN HERKKÄÄN KYLLÄ VAIKUTTI KUN KAIKEN HUOMAAN.
Olen tavoitellut hienoaa miestä tuttuani lääkäriä sosiaalisairaalan ajoilta Pekka Tuomolaa. Kuka valittiin Monitoimialayritys Baronanan Lääketieteelliseksi Johtajaksi. Uskon että Pekka voisi minua auttaa jos vaan Pekka Tuomola minut muistaa Soiaalisairaalan ajoilta. Pitäähän minun päästä pois tästä Ryssien touhusta kun tuntuu Ryssät hallitsevan talon touhuja. Kun ei edes apulaisylilääkäri N,R minua pysty auttamaan.
Kerran puhuin Linnojen Mafioista tulikin silloin apulaisylilääkäri kielokotoon. Otin Keravan hoitajan J,S todistajaksi keskusteluumme, sanoi N,R kolme asiaa ensimmäinen jos hän olisi sen paikan pomo potkisi hän minut heti pois sieltä. Toinen asia että kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut siinä tärkeimmät asiat olikin.
Sitten puhuttiin niitä näitä miesten asioita. Kun nämä saatanat vaan nostaa lääkkeitä kun tuli toi olantsapiinikin minulle lääkkeeksi.
KUN EI SE KUULU YHDELLEKKÄÄN MENGELE LÄÄKÄRILLE EIKÄ SUOMALAISELLE KAPO HOITAJILLEEN MITÄ SUUHUNI LAITANVAI LAITANKO OLLENKAAN.
JOS ESIMERKIKSI MINULLA OLISI SYÖPÄ OLISIHAN SE IHAN OMA ASIANI SÖISINKÖ SIIHEN LÄÄKKEITÄ VAI EN. OLEN ILMAN LÄÄKKEITÄ OLLUT TERVEYDEN PERIKUVA. NYT ON OLLUT MONIA OIREITA LÄÄKKEISTÄ. MITKÄ KUMMA VAAN OVAT VÄHÄN HELPOTTANEET.
PAITSI SEKSIHALUT ON MENNEET JA VAPINOITA ON OLLUT PAHEMPIA KUN ENNEN. VOIHAN OLLA ETTÄ ON TÄMÄ OSASTO STRESSITTÖMÄMPI KUN ISO OSASTO 30.
MISSÄ OLI ILMAPIIRI HUONOMPI KUN HUUMEVÄKEÄ OLI TALOSSA. KOLME KERTAA OLI MINUN AIKANANI HUUMETOUHUJA OSASTOLLA. MITKÄ MINUUN HERKKÄÄN KYLLÄ VAIKUTTI KUN KAIKEN HUOMAAN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti