En nyt vetänyt hirveän kovaa treeniä, muttä kyllä kropassa kumminkin tuntee tehneensä jotain. Kummasti tuntuu jaloissakin ja selässä kipua, varmaan tuntuu kun kävelin pitkästä aikaa kaupoille.
Olen tehnyt niin sanottuja sellijumppia huoneessani etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella. Lisäksi teen lankutuksia edestä ja sivulankutukset. Jalkakyykkyjä teen myös, lisäksi teen vatsaliikkeitä istuen alas laskien ja ylös pumpaten. Eilen tein salilla säkkitreeniä nyrkkiä ja monoa muutamat. Hauista tein mutkatangolla sekä ristiin ojentajia pystytaljassa narulla. Tein myös olkapäitä käsipainoilla sekä pystytaljalla istuen vetoja.
Soittikin piripää kämppikseni osasto 30 ennenkun se joutui kamoista osasto 10. Pyysi kaveri 60 euroa lainaksi en luvannut lainata sanoin että on rahani mennyt. Sanoin sille etten lainaa laitoksissa kenellekkään ja varsinkaan en huumepelleille. Ikävää kun mainostin voittaneeni valituissa paloissa 1000 euroa. Mutta ei se ole syy pummata lainaa minulta, Sotii periaatteitani vastaan lainata laitoksissa enkä muutenkaan mielelläni lainaa. Keravallakin jäi monet minulle velkaa tonnikaupalla.
Miksen olisikin voinut lainata jos olisi ollut minulla perintörahojani, ja olisi mennyt johonkin asialliseen tarpeeseen rahani.
Mutta kyllä kovasti vaan epäilen että piriin menisi rahani, kun kaverilla niin kova on koukku. Ja olisi se varmaan sanonut jos asiailliseen tarpeeseen olisi lainani mennyt, Kumma vaan on noilla piripäillä kun saavat juuri aina luvat kuntoon heti pitää taas mokata. Mutta helppoa se tässä talossa on vetää kun sanktiot on niin pienet. Paapoo ryssät ainakin tätä kyseistä piripäätä kun palaa se, niin hetken päästä on taas työmaalla kaveri. Ja niin kun nytkin sai se lomapään auki.
Toivotaan nyt ettei kaverilla ole taas metkut mielessä, no minä tein selväksi ettet tommoiseen leikkiin lähde kun tietää piripäät ei niihin ole yhteenkään luottamista.
Odottaisi kaveri rahapäivään jos kamaa tekee mieli, minä en ala rahoittelemaan kenenkään huumepellen vetoja. Toivotaan nyt että olisikin kaverilla ihan puhtaat jauhot pussissa. Fiksu kundi, kyllä nyt luulisi että pääsee koukustaan eroon jos semmoinen nytkin sitä riivaa. On kaverilla muutenkin asiat hyvällä mallilla kun lomapäänkin sai se auki.
OLEN RUKOUKSESSA MUKANA ETTÄ KAVERI PÄÄSEE HUUMEKOUKUSTAAN EROON JA MUUTKIN TÄMÄN TALON KAMANKÄYTTÄJÄT. KUNHAN NYT HEITÄ JUMALAN RAKKAUS KUNNOLLA KOSKETTAISI. MUTTA TÄYTYY HEIDÄNKIN TULLA VASTAAN ASIOISSA. NÄKYY JO OSASTO 30 JA VÄHÄN MUUALLAKIN KUN TUPAKKAKOPPI ON JATKUVSTI KÄYTÖSSÄ. ON JENGI NIIN LEVOTONTA.
JOS LUETTE TÄTÄ HUUMEIDEN KÄYTTÄJÄT JA MUUTKIN VIINAN KOUKUSSA OLEVAT. OLKAA AINAKIN JOULU KUIVANA JA VAIKKA SIITÄ SAATTE JOULUNA PYHÄN HENGEN KOSKETUKSEN JA ALKAISI TEILLEKKIN SIUNAAMA RAITTIUS.
USKON JA TOIVON TEIHIN JEESUKSEN SOTURIT. PAPA KAI
Olen tehnyt niin sanottuja sellijumppia huoneessani etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella. Lisäksi teen lankutuksia edestä ja sivulankutukset. Jalkakyykkyjä teen myös, lisäksi teen vatsaliikkeitä istuen alas laskien ja ylös pumpaten. Eilen tein salilla säkkitreeniä nyrkkiä ja monoa muutamat. Hauista tein mutkatangolla sekä ristiin ojentajia pystytaljassa narulla. Tein myös olkapäitä käsipainoilla sekä pystytaljalla istuen vetoja.
Soittikin piripää kämppikseni osasto 30 ennenkun se joutui kamoista osasto 10. Pyysi kaveri 60 euroa lainaksi en luvannut lainata sanoin että on rahani mennyt. Sanoin sille etten lainaa laitoksissa kenellekkään ja varsinkaan en huumepelleille. Ikävää kun mainostin voittaneeni valituissa paloissa 1000 euroa. Mutta ei se ole syy pummata lainaa minulta, Sotii periaatteitani vastaan lainata laitoksissa enkä muutenkaan mielelläni lainaa. Keravallakin jäi monet minulle velkaa tonnikaupalla.
Miksen olisikin voinut lainata jos olisi ollut minulla perintörahojani, ja olisi mennyt johonkin asialliseen tarpeeseen rahani.
Mutta kyllä kovasti vaan epäilen että piriin menisi rahani, kun kaverilla niin kova on koukku. Ja olisi se varmaan sanonut jos asiailliseen tarpeeseen olisi lainani mennyt, Kumma vaan on noilla piripäillä kun saavat juuri aina luvat kuntoon heti pitää taas mokata. Mutta helppoa se tässä talossa on vetää kun sanktiot on niin pienet. Paapoo ryssät ainakin tätä kyseistä piripäätä kun palaa se, niin hetken päästä on taas työmaalla kaveri. Ja niin kun nytkin sai se lomapään auki.
Toivotaan nyt ettei kaverilla ole taas metkut mielessä, no minä tein selväksi ettet tommoiseen leikkiin lähde kun tietää piripäät ei niihin ole yhteenkään luottamista.
Odottaisi kaveri rahapäivään jos kamaa tekee mieli, minä en ala rahoittelemaan kenenkään huumepellen vetoja. Toivotaan nyt että olisikin kaverilla ihan puhtaat jauhot pussissa. Fiksu kundi, kyllä nyt luulisi että pääsee koukustaan eroon jos semmoinen nytkin sitä riivaa. On kaverilla muutenkin asiat hyvällä mallilla kun lomapäänkin sai se auki.
OLEN RUKOUKSESSA MUKANA ETTÄ KAVERI PÄÄSEE HUUMEKOUKUSTAAN EROON JA MUUTKIN TÄMÄN TALON KAMANKÄYTTÄJÄT. KUNHAN NYT HEITÄ JUMALAN RAKKAUS KUNNOLLA KOSKETTAISI. MUTTA TÄYTYY HEIDÄNKIN TULLA VASTAAN ASIOISSA. NÄKYY JO OSASTO 30 JA VÄHÄN MUUALLAKIN KUN TUPAKKAKOPPI ON JATKUVSTI KÄYTÖSSÄ. ON JENGI NIIN LEVOTONTA.
JOS LUETTE TÄTÄ HUUMEIDEN KÄYTTÄJÄT JA MUUTKIN VIINAN KOUKUSSA OLEVAT. OLKAA AINAKIN JOULU KUIVANA JA VAIKKA SIITÄ SAATTE JOULUNA PYHÄN HENGEN KOSKETUKSEN JA ALKAISI TEILLEKKIN SIUNAAMA RAITTIUS.
USKON JA TOIVON TEIHIN JEESUKSEN SOTURIT. PAPA KAI
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti