perjantai 13. joulukuuta 2019

Niin ilta joutaa, päivä lusittu on kulkumiehen aika jo hiljentyä illan viettoon. SÄÄSTÄNYT OLEN AIVOJANI SUUREMPIIN AFO SVÄÄREIHIN YLETTYVIIN KOSMISEN ULOTTUVUUDEN TAVOITTELUIHIN

Oli ruoka kello 16 suunnilleen oli muilla makkarakeitto meillä sianlihattomilla oli joku makarooni papukeitto ja jälkiruokana joku puuro. Söin vähän papukeittoa oli se ihan hyvää, mutta kun tulen niin pienellä toimiin.

En kauppaan tänään jaksanut lähteä helvetti kun piti apulaislääkärin kanssa lopettaa LITO myrkkylääke 1800 milliä vuorokaudessa silti menee lääke tällä uudella osastolla 20. Olisiko siksi jatkunut LITO kun en suostunut missään nimessä piikkilääkkeeseen enhän nyt niin hullu ole vie piikkilääkitys kyllä nopeammin hautaan kun pillerit.

Pillerit olen monessa paikassa sylkenyt vessanpyttyyn. Eli palaamme taas siihen miksi söisin myrkkylääkkeitä kun luulee henkilökunta että olen syönyt ja siksi olisin niin hyvässä kunnossa. Mutta kumma vaan syljin hiidenpellosakin puolivuotta ainnakin vessanpyttyyn lääkkeet. Ja terveenä piti minua henkilökunta.

Eli tulemme siihen johtopäätökseen, miksi söisin lääkkeitä. Ja niinkun nytkin ovat minua 11 kuukautta sairastuttaneet pahoilla myrkyillä alkuun olin niin sekasin etten tioennyt mistään mitään. Mitkä taisimme pudottaa apulaisylilääkärin N,R kanssa minimiin tai tuliko eri lääke mistä olin ihan normaali en nyt muista apulaisylilääkärin kanssa asiointia kun pitivät niin kovissa lääkkeissä.

MUTTA KUMMA VAAN KUN TULI RYSSÄLÄÄKÄRI V,T KUVIOIHIN MÄÄRÄSI RYSSÄ KUULEMMA HOITAJIEN PUHEILLA MINULLE MYRKKYLÄÄKETTÄ LITOA 1800 MILLIÄ MISTÄ JOUDUIN MYRKYTYSVAARAN TAKIA KÄYMÄÄN KERRAN VIIKKOON KUSI JA VERIKOKEISSA.

 VIELLÄ TOISTA MYRKKYLÄÄKETTÄ RISPERIDONIA MINKÄ NOSTI TÄMÄN OSASTO 20 LÄÄKÄRI 6 MILLIIN.

 ELI KYSYNPÄ VAAN MIKÄ ON NÄIDEN SAATANAN MENGELEIDEN JA SUOMALAISTEN HOITAJIEN KAPOJEN MOTIVAATIO MYRKYTTÄESSÄÄN MINUA. ANTAKAA LÄÄKKEITÄNNE NIILLE KELLE KUULUU JA OVAT MUUTA KUN MINÄ LÄÄKEKIELTEINEN. OLEN ILMAN LÄÄKKEITÄ TERVE KUN PUKKI OLLUT LINNOISSA AINA KUN TERVEYDENPERIKUVA.

MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET JOS SEMMOISIA ON MITÄ SIVUOIREITA MINULLE ON TULLUT. STRESSIÄ PAHASTI VIELLÄ KUN EN OLE NUKKUNUT KOKOYÖTÄ, KUN ILMAN LÄÄKKEITÄ NUKUN HYVIN.

SEKSIHALUT JA KYKY KÄRSII SPERMAA EI TULE TUNNE ELÄMÄ KÄRSSINYT. RAAJOJEN PAHA VAPINA VÄLILLÄ PAHEMPANA VÄLILLÄ EI. NYT KUN LAITTOI OSASTON LÄÄKÄRI LISÄÄ OLANTSAPIINIA 25 MILLIIN. SEKIN SEKOITTAA PÄÄTÄNI  PAHASTI MELKEIN KUSIN KÄYTÄVÄLLE VIIME YÖNÄ KUN EN LÖYTÄNYT KAHDEN OVENPÄÄSSÄ OLEVAA VESSAA. PÄÄNSÄRKYÄ OLLUT MIKÄ NYT ON OLLUT PARIPÄIVÄÄ POISSA.

LÖI TÄMÄ OSASTO 20 LÄÄKÄRI MINULLE 25 MILLIÄ MYRKKY OLANTSAPIINIA. ELI MISSÄ MENNÄÄN EIKÖ NÄILLE MITÄÄN SATU. KUN EI YKSIKÄÄN TOINEN IHMINEN SAA MINUA MYRKYTTÄÄ. SAMA KUN LYÖN NÄILLE MENGELEILLE KAPO HOITAJINEEN TYKIN OTSAAN JA KÄSKE VETÄÄ PIIKKIKAMAA. IHAN SAMA TÄÄLLÄ ON OLEN ODOTTANUT ETTÄ KAPINA NOUSEE JA JENGI LYÖ HOITAJAT LÄÄKÄREINEEN RUNDI KOPPIIN  LEPAREIHIN. MUTTA NÄMÄHÄN MENEE MIELELLÄÄN LÄÄKKEILLE KAI NIILLÄ ON SEMMOINEN SAIRAUS PÄÄLLÄ.


MIETTIKÄÄ MITÄ OLEN PUHUNUT AIVOJENI SÄÄSTÄMISESTÄ EN KEHÄÄN MENNYT EN PUKANNUT EDES PALLOA SÄÄSTÄEN AIVOJANI SUUREMPIIN AFO SVÄÄREIHIN YLETTYVIIN KOSMISEN ULOTTUVUUDEN TAVOITTELUIHIN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...