torstai 19. joulukuuta 2019

Oli päiväruoka osastolla broileri kastiketta riisiä en voi syödä porkkanaa oli myös.

Lähdin töihin ulkotöiden keittiölle ruuan jälkeen. Olin ajoissa töissä keitin kahvit  porukalle. Tuli jengiä töihin pikkuhiljaa keitin toisen pannullisen. Eilen olikin vapaata töissä keitti ohjaajat riisipuuron, katsoimme myös elokuvan. Oli joku suomalainen elokuva en jaksanut sitä katsoa kokonaan tulin osastolle. Tänään olikin normaalipäivä tulin kanttiinin kautta ostin kaksi enrgiajuomaa ja sipsi pussin sekä kismet suklaapatukan.

Oli äsken ruoka oli muilla makkarakeittoa meillä sianlihattomilla oli naudanlihakeitto. Kyllä tämä osasto on täysin jumittajien osasto, on täällä niin kipeetä porukkaa.

Ei minullakaan oikein runosuoni kuki tällä osastolla. Ei ole minulla ketään älykästä keskusteluseuraa.

Huomenna täytyy lähteä kylille jos syömässä kävisin Sheriffissä. Tekisi hyvää ottaa konjakkia lääkettäni. Kyllä se kestäisi yhden 8 senttiä ottaa. Taidan jättää väliin ettei taas joku saatana urputa jotain. Kyllä huumeväkeä paapotaan, ja on huumeet kriminalisoitu konjakki on laillista minun huumeeni. Miten se on kielletty jos lääkkeenä sen otan 4-8 senttiä on se mielenvirkeyttä, ei ryyppäämistä.

Nyt katson ton Windowsin latauksen mitä se pyytää päivittämään

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...



Jee, tulee täs sivutarinaa, en jaksa pidempiä rustailla....eikä sun tietty tarvi näitä tänne blogiin jättää.

Mut ku laitoin sulle duodecimin linkkiä ja sen toisen -- ni siellähän luki, että ekstrapydamidaali-oireet voi olla neurologisia jne -- mutta myös siis liiasta nappimäärästä ja isoista annoksista. No kun toi on bipoon lääkitystä ja muuhun mitä sulla on - -ja PAKKOHOITO päällä, ni toki ne antaa mitä lääkettä haluavat. Ja ei kannata puhella vaarattomuudesta, koska syyhän oli miksi olet tuolla just nyt. Mut sen voit tehdä halutessas, että teet hoitovirhekantelun lääkityksestä.....ja että koska sulla haittavaikutuksia niin paljon -- ja eivät halua hoitopaikassa pienentää tai muuttaa lääkitystä. Sehän luki ohjeena niissä linkeissä. (annostuksen muutos haittojen ilmestyessä tai lääkitystä toiseksi) . Ei se ota jos ei annakaan.

EN tiä oikeeta kantelupaikkaa, mut kokeile valviraa tai aluehallintovirastoa....eli soitto jompaankumpaan, että minne kantelu hoitovirheestä. Ja valmiiiks voit pyytää hoitopaikasta kopiot sun lääkelistasta...sekä koko historian potilastietojen kopioista. Jos eivät anna, ni joutuvat perustelemaan miksi eivät anna. Perustuu lakiin -- ja vastaus on annettava, vaikka ei ole perustelluin syin pakko antaa kopioita. Syyksi riittää, että ne muka esim pelkäis, että niistä on sulle itelle haittaa, jos pääset ne lukemaan.

Mutta kantelun teko voi herättää niitä sen, verran että lääkitystä sais muutettua ainakin litosta pois, koska sehän vasta myrkky on - vaikka onkin ehkä tehokkain nappi noihin ongelmiin.

Ethän sä diagnooseista eroon pääse, mutta hoidon tapaa ja tasoa voi yrittää muuttaa. Kun olet suljetulla jo, niin ei luulis olevan niille noin tärkeetä pitää sua zombiena. Mut sit taas jos vähentävät lääkettä ,, ni voi olla etteivät laske vapaille ulos - -kun tulee se väkivalta-juttu mukaan. Johan ite sanoit ajat sitte, että jos mitään tulee häikkää eteen, ni "kymppiä tippuu". Että unohdat taas alkuperäiset jutut..ja käännät hommat toisinpäin.

Näyttää tulevan tästä pitkä keikka sulle, jos et ota taas toista linjaa.

Mukavaa uutta vuotta jne.....jos siellä nyt sellasta voi olla.

MIks maksat HUS:n laskuja , eiks sulla oo luottotiedot menny ajat sitte ??? Ja kuten sata vuotta sit sanoin, tilille ei rahaa, ----- ja kyllähän se ulosotto ottaa tileistä jos on varaa. Sillon sieltä ei menis ku esim 50e kuussa, joten miks maksella maksuja, mitä ei pakko. Ei ne voi ottaa enempää ku laki antaa myöten. jeps.

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...