Avasin koneeni herättyäni en kumminkaan alkanut viellä sillä työskentelemään. kello oli 4,16. Yritin viellä käydä nukkumaan, kun väsytti minua viellä. Ei vaan uni enään tullut minulle väsyttää mutei uni tule minulle, toki menin aikasin nukkumaan illasta. Tuli juuri radioista että kello on 5,50.
Hyvä kun antoivat minulle taas takasin vapaakävelyt onhan se nyt luottamuskysymys. Enkä maksuvälineitä suostunut antamaan toimistoon. Kävin jo kerran kylillä ostoksilla kaupoilla kävin hyvin luottivat minuun eivät edes ratsanneet minua tullessani.
Kyllä fiilis koheni kun luvat sain takasin, kokopäivävapaat ja työlupa. Kunhan nyt vaan pääsisin vanhaan duuniini takasin.
Tulikin juuri aikamerkki nyt lähden potilaskeittiöön nessikahville. Toivotaan että olisi keittiöllä myös maitoa, on kumma toi maidon anto kun on se vasta aamupalan jälkeen.
Nyt nessille jatkan sen jälkeen kirjoitteluani. Harmi kun ei ole mitään haukattavaa söin mässyni eilen kaikki, Tänään voisi mennä Sherffiin syömään jotain, konjakkiakin tekisi mieli muutama sentti maistaa. Mutta en taida viitsiä kun niin tarkkana ovat luvistani.
Eli jätän nyt lääkekonjakkini ottamatta odotan siviiliin pääsyä, silloin vedän pääni täyteen vitutuksiin. Konjakki on niin hyvää en siitä tule pahapäiseksi en köyhäksi enkä kipeäksi.
Kun olisinkin aina juonut konjakkia ei olisi harmeja tullut kun konjakki ei rähinäviina ole.
Hyvä kun antoivat minulle taas takasin vapaakävelyt onhan se nyt luottamuskysymys. Enkä maksuvälineitä suostunut antamaan toimistoon. Kävin jo kerran kylillä ostoksilla kaupoilla kävin hyvin luottivat minuun eivät edes ratsanneet minua tullessani.
Kyllä fiilis koheni kun luvat sain takasin, kokopäivävapaat ja työlupa. Kunhan nyt vaan pääsisin vanhaan duuniini takasin.
Tulikin juuri aikamerkki nyt lähden potilaskeittiöön nessikahville. Toivotaan että olisi keittiöllä myös maitoa, on kumma toi maidon anto kun on se vasta aamupalan jälkeen.
Nyt nessille jatkan sen jälkeen kirjoitteluani. Harmi kun ei ole mitään haukattavaa söin mässyni eilen kaikki, Tänään voisi mennä Sherffiin syömään jotain, konjakkiakin tekisi mieli muutama sentti maistaa. Mutta en taida viitsiä kun niin tarkkana ovat luvistani.
Eli jätän nyt lääkekonjakkini ottamatta odotan siviiliin pääsyä, silloin vedän pääni täyteen vitutuksiin. Konjakki on niin hyvää en siitä tule pahapäiseksi en köyhäksi enkä kipeäksi.
Kun olisinkin aina juonut konjakkia ei olisi harmeja tullut kun konjakki ei rähinäviina ole.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti