Herätys aamulla kello 6 siitä nessikahvin juontiin siitä myrkkylääkkeille LITOA 600 milliä sekä joku verenpaine sydän lääke. Niiden jälkeen tuli minulle silmäoireet. Oli monta päivä mustia pieniä läikkiä ja vielläkin on elohiiren tapaisia silmissä. Vasen silmä on ehkä pahempi.
Piti tänään tullatippoja silmiini. Minä kyllä vaan niin kovasti epäilen lääkkeistä johtuvaksi. Kun ei ole koskaaan silmissä tämmöisiä vakavan oloisia vaivoja ollut. Täytyy pyytää lääkäriä lopettamaan lääkkeen minkä jälkeen silmä vaivat tulivat,
Pääsisi nyt vaan omaan kämppään kunnon elämään. Kyllä noi on tyhmiä kun minä puhun viisaita eivät oikein kuuntele. Mutta kun toi nisti puhuu kyllä sitä kuuntelevat. Minulla olisi vähän parempia juttuja. No parempi onkin että pysyn vaan omieni parissa. Tuli kaverilta Facebook kaveriksi pyyntö.
Piti tänään tullatippoja silmiini. Minä kyllä vaan niin kovasti epäilen lääkkeistä johtuvaksi. Kun ei ole koskaaan silmissä tämmöisiä vakavan oloisia vaivoja ollut. Täytyy pyytää lääkäriä lopettamaan lääkkeen minkä jälkeen silmä vaivat tulivat,
Pääsisi nyt vaan omaan kämppään kunnon elämään. Kyllä noi on tyhmiä kun minä puhun viisaita eivät oikein kuuntele. Mutta kun toi nisti puhuu kyllä sitä kuuntelevat. Minulla olisi vähän parempia juttuja. No parempi onkin että pysyn vaan omieni parissa. Tuli kaverilta Facebook kaveriksi pyyntö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti