perjantai 17. huhtikuuta 2020

kaveri. alkoi pullistelemaaan telklkahuoneessa rullatuolikaverille,Lääkkeistä johtuvat pahat oireilut.Henkilökunta ei reagoinut.

Pani hoitsut ne huoneisiinsa ihmettelen  kun paapovat nistiä  alkoi se minullekkin telkkahuoneessa jotain möykkäämään kerran. En vaan millään ymmärrä kun nisti  saa höpöttää ummet lammet muut kun puhuu viisaita , hiljentää hoitajat minutkin.

Lääkejonossakin on nistille
 hoitajilla aina aikaakin. Minulle aina hoppuuttavat en ehdi mitään kysyäkkään.

Tänään pitäisi saada minun silmätippoja sanoin lääkejonossa nuorelle hoitajalle että kusessa olette jos silmiini jotain tulee. Saavat lusia  hämeessä kun tahallaan  aiheuttavat silmäoireilun. Sanottiin minulla lääkkeiden  aiheuttamat oireilut on vaan silmät niin arka alue herkimpiä alueita.

Katsotaan nyt mitä tipat tekee silmilleni. Kumma vaan kun alkoi silmäoireilu juuri kun alkoi minulla uusi lääke. Helvetti kun olisi rahaa enemmän soittaisin Aavaan jos jos olisikin hieno lääkäri M.K  töissä.

Se voisi konsultoida jotain ammattilaista.Voisi ainakin luottaa yksityiseen eikä se niin kalliskaan ole.

Kyllä on perlettä kun on varmaan kaikki oireeni lääkkeistä aiheuttamaa hirveät oireet seksihalut menneet spermaa ei tule. Ja pahinta ovat neurologiset oireet varmaankin pahat  vapinat käsissä ekana siitä jalkoihin. Verenpaineet heilahteelee mihin en lääkettä halunnut  ottaa. Kun tiedän lääkkeiden aiheuttamat oireet ja sairastumiset. Päänsärkyä oli osasto 30 mihin söin särkylääkettä emmän kun koskaan. Kokonaisvaltainen huono olo oli jatkuvasti. Sanoin aamuin illoin hoitajille keitä oli yleensä kaksi lääkkeiden jaossa. Alkoi hoitajat suoraan sanottuna  vittuilemaan minulle että puhun muidenkin kuullen lääkkeiden aiheuttamista oireista. Miettkää nyt näitä perleitä ettei  saa potilaat kuulla myrkkyjen vaikutuksia.

Miettikää oli varmaan  vuosi aikaa henkilökunnan tehdä eteeni jotain. ja älkää vaan sanoko etten saa puhua oliko suora tarkoitus  minut tappaa. Pahimpia on neurologiset oireilut . Nytkin kädet vapisee niin ettei meinaa  kirjottelusta tulla mitään. Menee LITOA 1800 milliä alkuun risperidon 6 milliä mikä tiputettiin olanntsapiini 25 milliä. Panivat jonkun myrkyn vissiin verenpaine ja sydän lääkkeen näin sen käsitin. Kummasti silmäni alkoivat   reagoivat ja epäilen lääkettä

Miksei kukaan  reagoi vaivoihini olenhan kirjoitellut pikään vaivoistani. En valittaisi yhään mitään mutta kun on tullut oireet lääkkeiden aikoihin. Ja kestänyt lääkkeiden ajan. Siitä teen selvän  johtopäätöksen ettei voi  muusta johtua oireet kun myrkkylääkkeiden aiheuttamaksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...