keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Heräsin äsken ja oli taas kummaa värettä silmissä vasemmssa pahempaa. Näkökenttä on rajattu

Kumma väre on tosiaan silmissä vasemmassa pahempaa, sanoi nuori opiskelija eilen että olisi lääkäri  sanonut että se lähtee pois ajan kanssa näin käsitin  sen puheista.  Mutta oli kaveri kiireinen jutuissaan.

Palo pinna illasta kahdelle hoitajalle M  ja K iltalääkkeiden jaossa toi K on ihan dorka alkoi se selittämään ettei tajua se opiskelijan  ja minun juttuja sanoi saatanan pölvästi että menee juttuni ohi hilseen. Olisi sekin kuunnellut mitä puhuin niin olisi se ymmärtänyt juttujani.Ihan kun vittuillessaan antaa ne mennä jutut ohi hilseen.

Lähdin vetämään lääkkeiden jaosta ja jätin juttuni siihen. Kun ei ymmärrys pelaa niin mitä sitä turhaan vääntää, jos olivat hoitajat  täysin eri aaltopituudella. Toki ehkä hoitsut eivät olleet lääkärin ja opiskelijan  palaverissa päivällä ja siksi meni niiltä ohi lääkärin juttut.

Ikävä on vielläkin silmissä tapahtuva häikkä.  On oikein vaikea tihrata tekstiä kun kirjoittaa.. Onneksi se paranee päivän mittaan .

Katson tänään jos menen kaupaan ja katson sieltä numero 3 lasit kun nämä on 2,5 otan piirun verran vahvemmat lassit. Jos lasien vahvuuden lisääminen auttaisi näkööni.

Minulle kyllä luvattiin  osasto 30 optikon lasi aikoinaan muttei ole mitään tapahtunut on siitä jo monta kuukautta aikaa.

Epäilen että voi olla näissä kaupan halvoissa laseissakin häikkää nämä ei ole varmaan hiottuja laseja ja kun käytän paljon näitä laseja, mitkä eivät ole optikko asentanut silmilleni. Sekin voi  muuttaa optista harhaa. Pystyin nukkumaan hyvin sen jälkeen kun nukuin illasta. Täytyy kysyä lääkäriltä tota silmien häikkää. Olenhan ollut paljon koneella jos sekin vaikuttaisi silmiini toivotaan nyt että on lääkärillä aikaan  tänään.

Kyllä perkele ihmettelen lääkäriä kun otti se nuoren opiskelijan  keskusteluun. Muttei minua  ketä asia vaivaa. Käsittin nuoren klopin puheista että olisi se jutellut lääkärin kanssa. Toki oli minulla nuoren kaverin kanssa  pikanen keskustelu ennen kun se lähti töistä. Voihan olla että käsitin väärin keskustelumme. No eiköhän tänään asia selviä kun on näinkin vaakavasta asiasta kysymys kun silmät.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...