keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Vähän pillastuin lääkkeiden jaossa kahdelle pampulle. Ovat ne niin dorkia on hulluus tarttuvaa ja se on tosi

Oli iltapala pari nuorta tyttöä oli jakamassa. Ei nekään tajunnut mitään lääkkeistä. Siitä lähdin lääkekanslian eteen oli pamput M  ja  K sanoin K että miksei lääkäri ottanut minua puheilleen tänään vaan nuoren klopin. Kun oli niin tärkeä asia kun minun silmäni. Selitti nuori kloppi päivällä että sanoi lääkäri että kestää silmäoire jonkun aikaa. On ollut monta päivää silmäni pois pelistä. M oli tiskin takana K seisoi vieressäni selitti k jotain että meni häneltä hilseen ohi. Eli miettikää nyt saatana näiden älykkyyttä. Ja pahinta on kun täällä ei informaatio kulje ollenkaan

Helvetti alkaa kohta päitä tippumaan jos ei täällä ala muutosta tapahtumeen. Minä alan olemaan niin täys tätä sekopäitten touhua sekopää hoitajat ja sekopää hoidokit. Harmi kun maksoin laskuja hoitomaksun 591.18 ja tossa yksipäivä 600.80 e maksoin myös vitaepro  36,70 e ja toinen 31,80 e.
olisihan minulle hyvä raha kun olisin nämäkin laskuun menneeet pitänyt Tulikin juuri M-L meili kysyy se miksi käytän lääkkeitä palataan asiaan.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...