torstai 16. huhtikuuta 2020

Hoitaja tuli hakemaan iltapalalle ja lääkkeille. Ryssämafia näköjään hallitsee. Olkoon nyt Venäjän duuni eipä väliä.

Kävin hakemassa tarjottimella ruokani jugurtin porkkana piirakan ja leivän mikä jäi syömättä. Vein tarjottimen aulaan, Siitä menin lääkkeille 1200 myrkkyä LITOA mikä piti saada pois.

 Kumma kun N.R ei anna ottaa yhtettä alkoi lääkäri E uhkailemaan yhteyden otto estoa. Kyllä tuli N.R minulle viestiä puhelimella luulisi että iso päälikkä osaa itse viestitellä. Eipähän minulla ole tollasille kusettajille muuta asiaa kuin tarjota hautapaikka joko uuniin tai tutulle kuoppaan. saisi mennä vaan äkkiä jengi. Luulee vissiin N.R ja muut kusettajat että on minua helppo kusettaa. Kyllä tämä kusettaminen alkaa riittämään pikkuhiljaa. Syyttä olen kiinni ollut. Miksei tutki koko selkin samarian pisaran touhu. Ehdin kertoa päälikölle N.R  koko tarinan melkein.

Tutkikaa nyt saatana  koko paikka mikä oli kanssa ihan kusetusta. Miksi on henkilökunta lukenut  vissiin blogejani. Että saisitte totuuden tarinaani. Minä kyllä alan olemaan kypsä tähän kusettamiseeni. Tutkikaa selkin samarin pisaran kusettamiseni.

En ota enään N.R yhteyttä eli ei tarvise sen pelätä yhteyden ottoani. Jos se nyt ottaa yhteyttä niin kun teki viimeksi. Kunhan ette uhkaile estoilla ne ei teille kuulu yhtään. Laitoin pari ihan asiallista viestiä päälikölle. Missä puhuttiin ihan asiaa. Pitäkää N.R kun ei olekkaan se niin iso päälikkö. Tuntuukin se olevan ryssämafian juosupoika. Kun ei minuakaan pystynyt auttamaan.

Kyllä niin perkeleesti ihmettelen  N,R olisimme voineet yhdessä tuttkia selkin samarian pisaran kusettajat. Minulla olisi niin paljon asiaa jengeille vuosien saatossa. Kunhan nyt saisi nyt jengi osviittaa blogiini. Nyt käyn nukkumaan toivotaan nyt että uni tulee. Hyvät yön unet minun omilleni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...