torstai 16. huhtikuuta 2020

Tuli uusi päivä perjai 17,4,2020 aloin kirjoittelemaan.kello on 5,14

Allkoi taas uusi sivu tarinaa, kello  5,14. Pahus kun olen kussut roskikseen parikertaa, taas pitää saada tyhjennettyä roskis salaa että laitosapulainen  ei huomaa.. Kusin eilen pari kertaa ,kusin muistamatta nyt muistin aamusta,eihän voi muistaa kusemista kun muistamatta sen tekee.  Nyt on kello 5,50

Kai laitosapulainen sen anteeksi antaa kun on pussi mihin kusi on mennyt. Ja minä sen tyhjennän olen aina  itse  sen tyhjäntänyt. Eipä ole kusta tullut yli roskikseen,

Kohta menen suihkuun jos vaan pääsen vaihdan uudet housut . Pitää vaihtaa uudet verkkarit kun potilas T pääsee aina sanomaan verkkareistani että ne on likaset. Vaikkei ne olekkaan likaset mutta sillä on vaan tapa valittaa.  Mutta voihan ne vaihtaa niin on taas  sitten puhtaat vaattet..

Onhan toi törkeää kusta roskikseen mutta minkäs sitä tekee kun kusettaa niin pirusti. Tulee väkisin niin se on tullakseen

Kävin suihkussa vaihdoin vaatteeni alu ja päällivaatteet. Löysin melko hyvät verkkarit ja pitkät kalsarit. On nämä  vanhat verkkarit mutta aika hyvät jalalle.On vaan toi kiristysnyöri vähän huono ja vetskarit huonot. Mutta menee duunihousuna. Täytyy etsiä talon housuja jos löytyisi talosta vekkarit, täytyy sanoa  ettei ole minulla ehjiä vekkareita. Tai jos löytyisi kunnon duunihousuja monilla taskuilla. Että saisi kunnon kestävät duunihousut.

Tänään lähden kaupoille paistaa  aurinko heti aamusta. Toivotaan nyt että pystyn  kaupoille mennä, kun  on taas silmät pahemmat koko aika menee silmissä väre tai elohiiri. Vai miksi tota voi sanoa muutenkaan en näe kunnolla. Täytyy soittaa M.K jos se  on talossa ja lähteisi se mukaan. Harmi kun on tosta oikeasta  vetskarista puuttuu hakanen mistä vedetään vetskari. Olen laittanut siihen klemmarin se kestää jonkun aikaan muttei kauaa pysy  siinä se. Onneksi on viellä yksi klemmari tallessa.

Tuli rullatuolikaveri E. pummaamaan kahvia sanoin että menkää saatana kasvatuslaitokseen Meni heti perään kaveri toiselle ovelle pummaamaan tupakkaaa. Puhui se tilaavansa kokkelia taloon sanoin et varmaan tilaa siitä pidän huolen. Ja pitäisi teidät laittaa kasvatuslaitokseen 12-14 vuotta oppisitte miesten tavoille. Huumeita ja pummaamista on se tämmöiseen taloon huumeita tilata aika törkeää kun on mielenvikaisia potilaita. Kenen herkkä hipiä kyllä kovasti kärsii. Viimeksikin meni nuori nainen täysin sekasn  alkoi se venttejä vetelemään. Ja uskon että vaikuti kavereiden huume hommat siihenkin.

Saatana kun on alkanut vittuilemaan   nainen T. ja pitkään kiinni ollut olen ollut kiltti  T. mutta silti se vittuilee  mulle. Äskenkin  sanoi se keittiöllä ,minulle että mene muuaalle kampaamaaan tukkaasi. Ja itse saatanan piru hajoittti telkan ja kaukosäätimet se on rikkonut. Ja on se saatana vessassa pitkään meikkaa ja harjaa se hiuksiaann. Ja viitsii tommoinen saatanan ontuva eriksen vielä vittuilla. Kun ei se niin sekasinkaan ole. Oli se alkuun erittäin mukava pelattiin korttia ja juotiin nessiä. Toivotaan nyt  ettei  E saa kokkelia. Voihan olla että kaveri osaa käyttää eikä sekoile se.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...