Huomenna lähdenkin aamusta lenkille. menen kaupoille haen ainakin proteiini juomia jos 3-4 hakisin niitä , teen ehkä kevyet ostot kun meni maksuihin niin paljon rahaa.
Olin äsken happihyppelyllä näin tutun kaverin kenen kanssa heitimme läppää meni siinä yksi keravan kollikin ohitse. Eipä siinä tullut pitkää lenkkiä tehtyä. Hengästyin siinä kumminkin. Kyllä kun jokapäivä tekisi samanlaisen lenkin pientä juoksua, että tulee kuntoa hengästymällä. Sen se vaatii lenkiltä.
Minäkin juoksin aikoinaan harvase päivä 15-20 kilometriä treenasin nyrkkeilyä varten olisi sarjani ollut 75 kg. mikä oli Kalevi Marjamaan ja Kalevi Kosusen sarja muistaakseni. Olisi ollut minulla nopeus ja voima kohdallaan. Harmittaa kun jäi meiksi tyhjän päälle. Olisin tarvinnut jonkun isoveljen rinnalle että olisin pysynyt pois huikkahommista.
Tulisi nyt aamu äkkiä että pääsen kylille rahani ovat menneet vähiin mutta jotain pientä saan kaupasta. Kohta onkin taas takuueläke ja hoitotuki. Tulihan sitä muutama ukko pudotetttua. Onhan tota kaatoa ollut. Nyt jos menisi hetkeksi pötkölleen. Saisi nyt nykuttua hetken ja siitä iltapalalle
Kun nyt saisi noi silmät kuntoon. Epäilen vaan että uudet lääkkeet aiheuttaa silmiin oireet. Määräsi lääkäri silmiin tippoja. Toivotaan nyt että tipat auttaisi. Oli silmäni todella pahat yhteen aikaan kummia väreitä oli silmissä.
Olin äsken happihyppelyllä näin tutun kaverin kenen kanssa heitimme läppää meni siinä yksi keravan kollikin ohitse. Eipä siinä tullut pitkää lenkkiä tehtyä. Hengästyin siinä kumminkin. Kyllä kun jokapäivä tekisi samanlaisen lenkin pientä juoksua, että tulee kuntoa hengästymällä. Sen se vaatii lenkiltä.
Minäkin juoksin aikoinaan harvase päivä 15-20 kilometriä treenasin nyrkkeilyä varten olisi sarjani ollut 75 kg. mikä oli Kalevi Marjamaan ja Kalevi Kosusen sarja muistaakseni. Olisi ollut minulla nopeus ja voima kohdallaan. Harmittaa kun jäi meiksi tyhjän päälle. Olisin tarvinnut jonkun isoveljen rinnalle että olisin pysynyt pois huikkahommista.
Tulisi nyt aamu äkkiä että pääsen kylille rahani ovat menneet vähiin mutta jotain pientä saan kaupasta. Kohta onkin taas takuueläke ja hoitotuki. Tulihan sitä muutama ukko pudotetttua. Onhan tota kaatoa ollut. Nyt jos menisi hetkeksi pötkölleen. Saisi nyt nykuttua hetken ja siitä iltapalalle
Kun nyt saisi noi silmät kuntoon. Epäilen vaan että uudet lääkkeet aiheuttaa silmiin oireet. Määräsi lääkäri silmiin tippoja. Toivotaan nyt että tipat auttaisi. Oli silmäni todella pahat yhteen aikaan kummia väreitä oli silmissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti