keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Silmäni vaivat lääkkeistä ehkä aina pelkää glaugoomaa. Selviää kunhan lääkäriin pääsen en vaan oikein usko näihin kun myrkyttivät minua pitkään

On nyt ollut jonkun aikaa silmäoireet kunhan  ei glaugooma oireita mitä voi tulla kyseisillä lääkkeillä. LITOA ja RISPERIDON.  Ihmettelen kun minulle sadistit löivät pakosti sydän verenpaine lääkkeen. Paineeni on hiukan heilahdelleet, mutta en olisi siihen lääkettä alkannut ottamaan.

Olisin lopettanut LITO LÄÄKITYKSEN JA OLANTSAPIININ. Ja jättänyt pois energiajuoman
ja kahvin on paineeni ollut niin vähän koholla silloin tällöin.Jäi vähän auki minkähän lääkkeen laittoivat lisäksi minulla ei kukaaan ole sitä oikein informoinut.

Minä olen ollut kun terveyden perikuva nyt on sadistit vieneet psyykkeen ja fyysisen kunnon todella huonoksi. Minulle on povattu  pitkää ikää mutta toista näyttää kun vie saatanan oppilaat minut ennen  aikaseen hautaa, Ja sen on täysin varma sen jokainen tietää mihin lääkkeet vie ihmisen.

LUKEKAA KIRJA NIMELTÄ ELÄMÄN TIEDE LÖYDÄTTE SIELTÄ ELÄMÄN LANGAN.

Meinaano nämä saatanat minut viellä sokeaksi tehdä jos glaugoomaa silmänpaine tautia minulle sadistit ajaa. Miten tämmöisille sadisteille ei todella tehdä mitään.Vuoden sairastelin pahasti lääkkeistä mihin eivät sadistit hoitajat tehneet  mitään.

Miksette tee ihmiset sadistisille hoitajille lääkäreieen mitään.Onko niin ettei mielentervysihmisillä ole mitään ihmisarvoa.

Kun ei kukaan tee mitään ,vaikka minun eteeni kun minä olen vaan alkoholisti. Ei ole koskaan minua kidutettu tällälailla niin kun tällä sadisti reissulla. Olen ollut kymmeniä kertoja kellokoskella. Ja kaikki reissut melkein viinan takia. Mutten ole koskaan ennen hullun kirjoissa näytellen  minä olen niin hyvä näyttelijä että voin olla mitä vaan maniaa, psykoa,skitso, paranoijaa, masentunutta

KYLLÄ VÄHÄN PANEE PELKÄÄMÄÄN KUN VUODEN SAIRASTELIN HOITAJIEN PUUTTUMATTA SAIRASTELUUNI VAIKKA OLIN KIPEÄ KAIKELLA TAVALLA LÄÄKKEISTÄ JOHTUEN. MITEN VOISIN LUOTTAA NUOREEEN OPISKELIJAAN KUKA TULI SANOMAAN ETTÄ HÄN  JUTUTTI LÄÄKÄRIÄ. KUKA KUULEMMA OLI SANONUT ETTÄ KUULUU ASIAAN ALKUUN SILMÄOIREET. SANOIN KLOPILLE MIKSEI LÄÄKÄRI OTTANUT VASTAANOTOLLE. JA PUHUNUT SE POTILAAN KANSSA. EIKÖ PERKELE LÄHDE JO RYHMÄ LIIKENTEESEEN JA JOTAIN ALA TAPAHTUMAAN MISSÄ ON PARTIONI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...