On nyt ollut jonkun aikaa silmäoireet kunhan ei glaugooma oireita mitä voi tulla kyseisillä lääkkeillä. LITOA ja RISPERIDON. Ihmettelen kun minulle sadistit löivät pakosti sydän verenpaine lääkkeen. Paineeni on hiukan heilahdelleet, mutta en olisi siihen lääkettä alkannut ottamaan.
Olisin lopettanut LITO LÄÄKITYKSEN JA OLANTSAPIININ. Ja jättänyt pois energiajuoman
ja kahvin on paineeni ollut niin vähän koholla silloin tällöin.Jäi vähän auki minkähän lääkkeen laittoivat lisäksi minulla ei kukaaan ole sitä oikein informoinut.
Minä olen ollut kun terveyden perikuva nyt on sadistit vieneet psyykkeen ja fyysisen kunnon todella huonoksi. Minulle on povattu pitkää ikää mutta toista näyttää kun vie saatanan oppilaat minut ennen aikaseen hautaa, Ja sen on täysin varma sen jokainen tietää mihin lääkkeet vie ihmisen.
LUKEKAA KIRJA NIMELTÄ ELÄMÄN TIEDE LÖYDÄTTE SIELTÄ ELÄMÄN LANGAN.
Meinaano nämä saatanat minut viellä sokeaksi tehdä jos glaugoomaa silmänpaine tautia minulle sadistit ajaa. Miten tämmöisille sadisteille ei todella tehdä mitään.Vuoden sairastelin pahasti lääkkeistä mihin eivät sadistit hoitajat tehneet mitään.
Miksette tee ihmiset sadistisille hoitajille lääkäreieen mitään.Onko niin ettei mielentervysihmisillä ole mitään ihmisarvoa.
Kun ei kukaan tee mitään ,vaikka minun eteeni kun minä olen vaan alkoholisti. Ei ole koskaan minua kidutettu tällälailla niin kun tällä sadisti reissulla. Olen ollut kymmeniä kertoja kellokoskella. Ja kaikki reissut melkein viinan takia. Mutten ole koskaan ennen hullun kirjoissa näytellen minä olen niin hyvä näyttelijä että voin olla mitä vaan maniaa, psykoa,skitso, paranoijaa, masentunutta
KYLLÄ VÄHÄN PANEE PELKÄÄMÄÄN KUN VUODEN SAIRASTELIN HOITAJIEN PUUTTUMATTA SAIRASTELUUNI VAIKKA OLIN KIPEÄ KAIKELLA TAVALLA LÄÄKKEISTÄ JOHTUEN. MITEN VOISIN LUOTTAA NUOREEEN OPISKELIJAAN KUKA TULI SANOMAAN ETTÄ HÄN JUTUTTI LÄÄKÄRIÄ. KUKA KUULEMMA OLI SANONUT ETTÄ KUULUU ASIAAN ALKUUN SILMÄOIREET. SANOIN KLOPILLE MIKSEI LÄÄKÄRI OTTANUT VASTAANOTOLLE. JA PUHUNUT SE POTILAAN KANSSA. EIKÖ PERKELE LÄHDE JO RYHMÄ LIIKENTEESEEN JA JOTAIN ALA TAPAHTUMAAN MISSÄ ON PARTIONI.
Olisin lopettanut LITO LÄÄKITYKSEN JA OLANTSAPIININ. Ja jättänyt pois energiajuoman
ja kahvin on paineeni ollut niin vähän koholla silloin tällöin.Jäi vähän auki minkähän lääkkeen laittoivat lisäksi minulla ei kukaaan ole sitä oikein informoinut.
Minä olen ollut kun terveyden perikuva nyt on sadistit vieneet psyykkeen ja fyysisen kunnon todella huonoksi. Minulle on povattu pitkää ikää mutta toista näyttää kun vie saatanan oppilaat minut ennen aikaseen hautaa, Ja sen on täysin varma sen jokainen tietää mihin lääkkeet vie ihmisen.
LUKEKAA KIRJA NIMELTÄ ELÄMÄN TIEDE LÖYDÄTTE SIELTÄ ELÄMÄN LANGAN.
Meinaano nämä saatanat minut viellä sokeaksi tehdä jos glaugoomaa silmänpaine tautia minulle sadistit ajaa. Miten tämmöisille sadisteille ei todella tehdä mitään.Vuoden sairastelin pahasti lääkkeistä mihin eivät sadistit hoitajat tehneet mitään.
Miksette tee ihmiset sadistisille hoitajille lääkäreieen mitään.Onko niin ettei mielentervysihmisillä ole mitään ihmisarvoa.
Kun ei kukaan tee mitään ,vaikka minun eteeni kun minä olen vaan alkoholisti. Ei ole koskaan minua kidutettu tällälailla niin kun tällä sadisti reissulla. Olen ollut kymmeniä kertoja kellokoskella. Ja kaikki reissut melkein viinan takia. Mutten ole koskaan ennen hullun kirjoissa näytellen minä olen niin hyvä näyttelijä että voin olla mitä vaan maniaa, psykoa,skitso, paranoijaa, masentunutta
KYLLÄ VÄHÄN PANEE PELKÄÄMÄÄN KUN VUODEN SAIRASTELIN HOITAJIEN PUUTTUMATTA SAIRASTELUUNI VAIKKA OLIN KIPEÄ KAIKELLA TAVALLA LÄÄKKEISTÄ JOHTUEN. MITEN VOISIN LUOTTAA NUOREEEN OPISKELIJAAN KUKA TULI SANOMAAN ETTÄ HÄN JUTUTTI LÄÄKÄRIÄ. KUKA KUULEMMA OLI SANONUT ETTÄ KUULUU ASIAAN ALKUUN SILMÄOIREET. SANOIN KLOPILLE MIKSEI LÄÄKÄRI OTTANUT VASTAANOTOLLE. JA PUHUNUT SE POTILAAN KANSSA. EIKÖ PERKELE LÄHDE JO RYHMÄ LIIKENTEESEEN JA JOTAIN ALA TAPAHTUMAAN MISSÄ ON PARTIONI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti