perjantai 3. huhtikuuta 2020

Oli verenpaine mittaus ja pulssi.151/76 P.61

Haluavat mittauttaa verenpaineeni ja pulssin kun varmaan LITO JA OLANTSAPIINI HEILAUTTAA NIITÄ minkä niin monet lääkkeet  tekee.Nyt oli paineeni 151/73 p, 63 Eli oli hyvällä mallilla ne . En ala syömään  lääkkeitä painesiin.

Toi paino on kova oli se 114 kg mikä saisi olla noin 90 kiloa. Minulle sanoi hesperian hoitaja M.K että mikset sinä liho sanoin miksi lihoisin. Sanoi saatana että joku lihoi 30 kiloa olantsapiinilla vuodessa. Minä taisin sanoa etten liho kun en syö olantsapiinia. Vaan syljen ne roskiin

Nyt sitä myrkkyä menee 25 milliä ja  myrkky LITOA menee1800 milliä.. EI ole ihme että painokin nousee. Söin osastolla 30 nuoriso annoksia muttei painoni tippunut. Eli tulin siihen johtopäätöseen että myrkylääkkeet johtivat  painoni nousuun.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...