Pitää vaan alkaa liikkumaan kaupoille kylille. Onhan tossa rahaakin kauppa reissulle.Pitää tänään maksella pari vitaeprolaskua on se mennyt vannhaksi 12,4,2020. Huono homma on toi avainlukujen käyttö sekä puhelimeen tuleva avainluku. Olisi hyvä kun ei olisi mitään avainlukuja. Minä olisin silloin helpommalla maksujeni kanssa.Kyllähän ton avainluvun siitä hallitsee.
Kohta täytyykin laittaa pankin sivu esille .Onhan sitten taas hyvä kun saan maksuni tasapainoon. Olen maksanut talon laskunkin maksoin kaksi laskua viimeksi. Tulikin oudosti kaksi laskua peräkkäin.
Olen aina ihmetellyt miksi tuleekin heti perään kaksi laskua minulle kummasti kuittaavat laskuni kaksikertaa. Ja se ei ole ensimmäinen kerta kun pääsee laskuttajat kuittaamaan pariakin laskua peräkkäin.
Kummallista on laskutuksensa. Nytt lähden makselemaan. Pari laskua vitaepro laskua.
Kohta täytyykin laittaa pankin sivu esille .Onhan sitten taas hyvä kun saan maksuni tasapainoon. Olen maksanut talon laskunkin maksoin kaksi laskua viimeksi. Tulikin oudosti kaksi laskua peräkkäin.
Olen aina ihmetellyt miksi tuleekin heti perään kaksi laskua minulle kummasti kuittaavat laskuni kaksikertaa. Ja se ei ole ensimmäinen kerta kun pääsee laskuttajat kuittaamaan pariakin laskua peräkkäin.
Kummallista on laskutuksensa. Nytt lähden makselemaan. Pari laskua vitaepro laskua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti