keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Ruokailumme riistakeitto hedelmäkiisseli.

Oli hyvä ruoka riistakeitto jälkiruokana hedelmä salaatti. Otin myös näkkileivän rasvalla. ja piimä lasin.

Paulikin on alkanut taas meilailemaan. jotenkin on helpompi kaverin kanssa vaihtaa ajatuksia. Onhan se aina kanssakäymistä vuorovaikutusta. Tulee  siinä otettua toinenkin huomioon,keskustelu on silloin insentiivisempää tulikohan oikein kirjoitettua sorry jos ei. Olenhan työmies tenttasin koulun olemalla töissä koulupoikana. Opettaja vähän minua kolhi joten jätin koulun ja panivat minut töihin.

Enemmän opin erikoishitsaamossa alumiinista tehtiin tavaraa. Minä tykkäsin aina oppia uutta raksallakin. Kyllästyin samaan hommaan melko äkkiä. Olenhan tehnyt monenlaista duunia.Linnoissakin ammattihommia monia hommia. Työsiirtoloisssa monia hommia lentokentälläkin  pidin huumepojat kaukana .

OLIN RIIHIMÄEN KESKUSVANKILASSA VANKIOHJAAJAN TITTELILLÄ  KENKÄ KERAVANA TUNNETTU.VEDIN A-B RYHMÄN KORIKSET SEUTULAN TYÖSIIRTOLASSA OLIN URHHEILU VETÄJÄN TITTELILLÄ. JA MIETTIKÄÄ MITÄ MINULLE NYKYÄÄN  TEHDÄÄN HUPIA NYTKIN KIINNI PIDETÄÄN. OLIN PITKÄN HUPITUOMION JA NYTKIN HUPIA KIINNI. VAPAUTTAKAA NYT VENKULAT MINUT ETTÄ PÄÄSEMME TOIMIMAAN. EIKÖ KUKAAN LUE TEKSTEJÄNI. EIKÖ KENKÄ KERAVA ENÄÄN KETÄÄN TAVOITA. LUKEKAA NYT VENKULAT NUORET HÖRHÖT JA VANHALIITTO ON MINULLA VARMAAN VENKULOILLE PALJONKIN TARINAA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...