maanantai 4. toukokuuta 2020

Huume poruka ei ei kuulu minun jengiini.

Ei todella kuulu huumeväki minun jengiini. On noi nistit niin turhaa sakkia. Kaikkea paskaa ne saa aikaiseksi. Niin siviilissä kun täälä ohkolassa pari kertaa oli osasto 30 huume touhua ja kerran täällä osastolla 20.

Kumma että onnistuu sisällä huumeiden käyttö. Harmi kun unohdin salasanan  pari kertaa yritin sitä naputella. Onneksi muistin sen ja löysin viellä paperista salasanan. Se on helppo salasana mutta niin vaan meinasin sen hukata.

Nyt menen nukkumaan alkaa väsyttämään. Olin jo unessa illasta mutta nousin ylös. Huumeväki perseestä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...