sunnuntai 3. toukokuuta 2020

Elämäni tarinaa elämästäni pienet on ympyrät ohkolan sairaalasta mihin hupia olen joutunut Selkin Samarian juopon kokin takia.

Heräsin aikasin menin aikasin nukkumaan ja heräsin kello3,32 ja siitä vielä nukkumaan kello 4 ja siitä pystyyn. Menin kyllä nukkumaan jo kello 20,30. Väsyttää noi lääkkeetkin varmaan minua kun illasta aina väsähdän. Onhan se hyväkin että putoan aikaseen.

Tulihan siinä normitunnit unta kumminkin suunnilleen. Nukahdan hetkessä kun menen sänkyyn en edes huomaa tilaani tulee uni uni niin varkain. Mikä on kyllä hyväkin, kun olen valvonut niin pitkään osastolla 30 valvoin . Nukuin osasto 30 muutamia tunteja yössä kuminkin kävin töissä ja hoidin  muut askareet. En vaan tarvinnut enempää unta olin aika pirteä toki pitkällä tähtäimellä alkoi se jo tuntumaan kun valvoo.

Asasta toiseen toivon että pääsen entiseen  hommaani ulkotöiden keittiölle. Kun olen ollut viruksen takia pois töistä niin kauan. J. V kyllä ottaisi minut entiseen  duuniin. Muta en  tiedä muista ohjaajista. Pakkohan niiden on minut ottaa keittiölle kun ei ollut koronavirus minusta johtuvaa.Siksi eivät voi duuniani viedä, minä en ala mitään paska duunia tekemään. Kun on minulla ulkotöiden keittiö hommat kahvinkeittoa ja astioiden pesua.

Nyt lähden keittiölle tulee aamupala kohta toivotaan että tulee hyvä ruoka, puuro olisi hyvää hillolla. Hyvä että oli T leppynyt ja sovittiin riitamme tai hänen puoleltaan se johtui. Kun se mulkoili minua ja huuteli minulle. En halua riidoissa olla siksi olio parempi että se rauhoittui. Nyt lähden hakemaan ruuat syödään me huoneessa. Mikä onkin mukavampi saa rauhassa syödä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...