Oli mieshoitajan verenpainemittaus ja oli minusta paineet melko hyvät. Voihan olla että parempaan pyrkivät lääkkeillä ihmettelen vaan tommoista lääkettä mikä vei silmät. Meni silmäni niin pahaksi.
Mieshoitaja P mittasi paineita jonkun aikaa sanoi se että jos ei paineet nouse määrättyyn pykälään silloin eai tarvitse lääkkeitä. Kumma kun kumminkin määrättin verenpaine lääkke. Mistä meni silmäni huonoon kuntoon. Miksihän juuri tommoisen jutun jälkeen, pelästyin että sokasevat minut
Kun juuri LITO lääkkeellä minut myrkyttivät sekä risperidon ja jatkossa olantsapiini. Menin niin huonoon kuntoon monella tavallakin. Lukekaa miten yrittivät myrkytystilaa ja monia vaivoja tulikin. Ja nyt on pahoja neurologisia oireita Nykimiset raajoihin ja päänsäryt. Seksihalut ei pelaa kunnolla verenpaine mikä varmaan johtuu lääkkeistä kun ei ole ollut paineita ennen litoa ja olantsapiinia. Nukuin osastolla 30 ,1-3 tuntia nykyään nukun hyvin.
En todella voi luottaa henkilökuntaan kun osasto 30 puhuin kuukausia lääkkeiden oireista mitä ongelmia minulle tuli monta kertaa puhuin lääkkeistä lääkejonoissa eivät mitään kantaa ottaneet elukat suuttuivat minulleja käskivät olemaan hiljaa ettei muut kuule. Eli ymmärrätte kun pelkäsin silmiäni vietävän.
On silmät niin arka paikka panee se miettimään että onko joku pahaa tekemässä. Kun juuri tuli lääkket kun mitattiin paineita mitä mitattiin ja olivat aika hyvät. Minusta en tarvitse verenpainelääkettä noilla tuloksilla mitkä hoitaja P. kanssa mitattiin.. Paineeni normalisoituu kunhan jätän kahvin ja energiajuomann ja kovalla liikunnalla sekä ruokavaliolla.
Mieshoitaja P mittasi paineita jonkun aikaa sanoi se että jos ei paineet nouse määrättyyn pykälään silloin eai tarvitse lääkkeitä. Kumma kun kumminkin määrättin verenpaine lääkke. Mistä meni silmäni huonoon kuntoon. Miksihän juuri tommoisen jutun jälkeen, pelästyin että sokasevat minut
Kun juuri LITO lääkkeellä minut myrkyttivät sekä risperidon ja jatkossa olantsapiini. Menin niin huonoon kuntoon monella tavallakin. Lukekaa miten yrittivät myrkytystilaa ja monia vaivoja tulikin. Ja nyt on pahoja neurologisia oireita Nykimiset raajoihin ja päänsäryt. Seksihalut ei pelaa kunnolla verenpaine mikä varmaan johtuu lääkkeistä kun ei ole ollut paineita ennen litoa ja olantsapiinia. Nukuin osastolla 30 ,1-3 tuntia nykyään nukun hyvin.
En todella voi luottaa henkilökuntaan kun osasto 30 puhuin kuukausia lääkkeiden oireista mitä ongelmia minulle tuli monta kertaa puhuin lääkkeistä lääkejonoissa eivät mitään kantaa ottaneet elukat suuttuivat minulleja käskivät olemaan hiljaa ettei muut kuule. Eli ymmärrätte kun pelkäsin silmiäni vietävän.
On silmät niin arka paikka panee se miettimään että onko joku pahaa tekemässä. Kun juuri tuli lääkket kun mitattiin paineita mitä mitattiin ja olivat aika hyvät. Minusta en tarvitse verenpainelääkettä noilla tuloksilla mitkä hoitaja P. kanssa mitattiin.. Paineeni normalisoituu kunhan jätän kahvin ja energiajuomann ja kovalla liikunnalla sekä ruokavaliolla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti