Olen ollut kipeä kokoajan LITOSTA JA OLANTSAPIINISTA MINKÄ TEIN SELVÄKSI JO OSASTOLLA 30 JOKAISESSA LÄÄKKEEN JAOSSA TOIN SAIRASTUMISENI SELVÄKSI. Suuttu melkein hoitajat minulle kun puhuin noista myrkyistä ja miten kipeä olin ettei saisi puhua muiden aikana.MIETTIKÄÄ IHMISET NÄITÄ MENGELEITÄ LÄÄKÄREITÄ JA KAPO HOITAJIA..
Ja kukaaan ei välitä yhtään mitä nämä sadistit tekee mutta sen ymmärtää kun on talossa huumeongelma ketkähän täällä pyörittää huumebisnestä suuret on epäilyni. Minä niin kovasti vaan ihmettelen talon huumebisnetä. Enkä välittäisi siitä ollenkaan mutta siitä tuli niin paljon häiriöä vessan ovet oli yön kiinni kusin ämpäriin huoneessani. Viron ryssä riisu minut munasilleen kehuivat viellä että lääkärin määräys oli ratsaamiseni. Osastolle kun tulin töistäkin ratsasivat minut moneen kertaan. Kyllä silloin mietin että teen selvän talon kardelista. Oli sitten kuka tahansa ja minkämaalainen tahansa. Minäkin asun täällä ja maksan kovan hinnan siksi en anna hyppiä huumeväen silmille.
Ihmetten vaan miten tämmöisessä talossa voi toimia huumebisnekset.luulisi että tämä olisi rauhan talo kun on herkkiä mielenterveysihmisiä.Minä en ymmärrä millään että huumeet hallitsee talossa. Olen olut kellokosken puolella kymmneniä kertoja viinan takia hoidossa Eikä koskaan ole tullut esiin huumeet. Ei ole ollut mitään väkivaltaa ei pienintäkään ongelmaa keskeisessä kanssakäynnissä.
Ja kukaaan ei välitä yhtään mitä nämä sadistit tekee mutta sen ymmärtää kun on talossa huumeongelma ketkähän täällä pyörittää huumebisnestä suuret on epäilyni. Minä niin kovasti vaan ihmettelen talon huumebisnetä. Enkä välittäisi siitä ollenkaan mutta siitä tuli niin paljon häiriöä vessan ovet oli yön kiinni kusin ämpäriin huoneessani. Viron ryssä riisu minut munasilleen kehuivat viellä että lääkärin määräys oli ratsaamiseni. Osastolle kun tulin töistäkin ratsasivat minut moneen kertaan. Kyllä silloin mietin että teen selvän talon kardelista. Oli sitten kuka tahansa ja minkämaalainen tahansa. Minäkin asun täällä ja maksan kovan hinnan siksi en anna hyppiä huumeväen silmille.
Ihmetten vaan miten tämmöisessä talossa voi toimia huumebisnekset.luulisi että tämä olisi rauhan talo kun on herkkiä mielenterveysihmisiä.Minä en ymmärrä millään että huumeet hallitsee talossa. Olen olut kellokosken puolella kymmneniä kertoja viinan takia hoidossa Eikä koskaan ole tullut esiin huumeet. Ei ole ollut mitään väkivaltaa ei pienintäkään ongelmaa keskeisessä kanssakäynnissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti