perjantai 1. toukokuuta 2020

Uuden lääkkeen myötä tuli silmiini paha vaiva. Kaihiakin löytyi kuulemma miksi saatanoiden lääke laukasi silmäoireet.

Joo laittoivat verenpaine lääkkeen tuli siitä kumma vaiva silmiini mikä vaivaa vielläkin. Jouduimme menemään silmälääkärille kuka totesi kaihia silmissä mittä ei ole ennen ollut ja mielummin olisin potenut jonkun aikkaa kaihia kun ei siitä ollut mitään oiretta.

Kumma kun ennen tapahtumia pamppu P mittasi verenpaineet joka päivä sanoi P  jos ei ylitä määrättyjä arvoja silloin ei aloiteta verenpainelääkettä. Minusta arvot  oli alle mutta niin vaan aloitettiin  verenpainelääkitys. Meni silmät en ymmärrä miksi juuri silloin. Pelästyin että tekevät minusta  sokean myrkyillään.

Kun minut jo myrkyttivvät ryssä V,T  LITO JA RISPERIDON lääkkeillä sairastuin pahasti kyseisitä lääkkeitä. Ja ajatelkaa näitä saatanoita hoitajia eivät mitään kantaa ottaneet sairasteluuni. Ei reagoinut lääkärit eikä hoitajat sairasteluuni. Eli mistä sitä tietää vievätkö viellä silmätkin kun juuri samaan aikaan kun verenpainetta etsivät meni silmät. Kummallinen sattuma oli kun meni silmät niin pahaksi

LITON ja RISPERIDON LAITTOI RYSSÄ V.T MINULLE MYRKYT YRITTÄVÄT VARMAAN MYRKYTYSTILAA. MUUTA EN YMMÄRRÄ KUN EIVÄT PIENENTÄNEET ANNOSTA.

JA EIKÄ TOI OSOITA MYRKYTTÄMISTÄ KUN YLI PUOLIVUOTTA OLIN KIPEÄ PAHASTI KYSEISISTÄ LÄÄKKEISTÄ 1800 MILLIÄ LITOA JA VIELÄ RISPERIDON 6 MILLIÄ. MIKSI NÄIN SAADAAN TEHDÄ. SAMA OLOTILA JATKUU EDELLEEN VÄHÄN ON ERILAINEN OLOTILA NYT KUN ON RISPERIDON POIS  JA TULI OALNTSAPIINI. MINÄ KUN EN TARVITSE MITÄÄN LÄÄKETTÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Päivä menee oli ruoka äsken nyt odotan kahvia. Hoitajat laittoivat Cetilarin rasvan selkääni otin myös yhden särkylääkkeen.

 Nyt odotan kahvia ja ruokailua ostan uuden koneen tämä tietokoneeni pätkii kummasti. Näyttö on outo koneellani pätkii hiireni käyttö. Kohta...