keskiviikko 3. kesäkuuta 2020

Heräsin kello 1,15 ja sitten 3,55 ja heräsin 4,55 ja jäin pystyyn hyvin levänneenä.Sellijumppaa tehden etunoja punnerruksia lankutuksia varjonyrkkeilyä. Venytyksiä monia liikkeitä.

Heräsin hyvin levänneeenä ja jäin pystyyn kirjoittelemaan kynällä. Koneen avaan kohta tulee minulta juttua taas kunhan alan kirjoittelemaan.

Vedin sellijumppaa varjonyrkkeilyä parit sarjat. Vedän vielä kohta sellijumppaa etunojia ja lankutuksia. Venytyksiä aitajuoksija venytyksiä, sekä varjonyrkkeilyjä. On varjonyrkkeilyt niin tehokkaita, on siinä tehokasta liikettä hikijumppaa ,

Teen joka aamu sellijumppaa samoja liikkeitä aika pitkälle. Vedän monta sarjaa liikkeitä. Vedin äsken etunoja punnerruksia sekä lankutuksia.. Myös aitajuoksija venytyksiä tein. Teen vielä koneella ollen käsivarsi venytyksiä. Vetäen käsivarsia taakse toisella kädellä auttaen.

Soitin eilen Lowel perintäyhtymään kysyin sieltä tulleesta laskusta sanoin etten pysty sitä maksamaan. Kerroin että on minulla minimitulot mistä ei kyllä pysty makselemaan tommoisia isoja laskuja. Kai muija oli tyytyväinen ilmoitukseeni. Sanoin että katsotaan jos tillanteeni muuttuu.

Menin kello kuusi potilaskeittiölle oli T. kanssani pyysi se minun keittämään kahvit sille sen suodatin kahvista keitin ensiksi nessikahvinvedet. Tuli tumma M kiilaamaan minun eteeni nessin keittoon. Sanoin sille kyllä miksi kaikki kiilaa minun eteeni sama kanslin käynnillä kyrvät kiilaa siihen. Mikä vittu näiden ääliöiden päässä liikkuu että pitää niiden kiilata aina eteeni. Nytkyään olen alkanut sanomaan siitä että painukaa helvettiin edestäni.

Nyt menen vielä nessikahville toivotaan että on maitoa olisi nyt ollut vielä hunajaa täytyy mennä ostamaan kaupasta iso purkki kun on noi kanttiinin pussukat niin pieniä pussukoita. Nyt sellijumppa ja siitänessille.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...