Meni myrkkylääke LITO 1200 milliä se on hirveä määrä aamusen lisäksi mikä on 600 milliä. Lisäksi menee illasta vielä OLANTSAPIIN 20 milliä on sekin myrkkylääke.
On kyllä perkele jos en ala pääsemään noista myrkkylääkkeistä eroon. Alkaa tässä jo hiljasempaakin kaveria vituttamaan tämä saatanan touhu.
On tämä meidänkin lääkäri I. täysin dorka ei sen kanssa pääse juttuun millään tavalla. Kuuntelee se hoitajien juttuja varmaankin ja sen mukaan tekee diagnoosejaan Onhan se nähty kerran taisin jutella lääkäri I. kanssa mutta tuli silloinkin M. hoitaja mukaan hämmentelemään keskustelua.
Kyllä alkaa vituttamaan hiljasempaakin miestä kun hupia olen kiinni joutunut olemaan. Selkin Samarian Pisaran saatanallisuuden takia. Kusetettiin minut selkiin ja sieltä saivat minut kidutettavaksi. Jorviin kidutettaksi 12 päivää taisivat kopissa kiduttaa. Sieltä kellokoskelle kidutetavaksi ja mikä jatkui ohkolassa missä ryssä laittoi ton myrkkylääke LITON 1800 MILLIÄ sekä RISPERIDON. Olenhan kirjoittanut paljonkin lääkkeistä johtuvaksi sairastelut. Mihin ei kukaan hoitajista eikä lääkäreistä ota mitään kantaa.
Miksi suomalaisessa mielisairaalassa saa olla kiduttamassa herkkiä mielenterveys ihmisiä Ryssälääkärit mitkä yrittävät minuakin tappaa myrkkylääkkeillä. Pahasti sairastuin LITOSTA 1800 ,MILLIÄ SEKÄ RISPERDINON. Eivät olleet tyytyväisiä vuoden sairasteluuni löivät verenpaine lääkkeet mistä meni silmät huonoon kuntoon.
Silmälääkäri kyllä puhui kaihista mutta minä olen täysin varma että puhkesi kaihi myrkyistä minulla ei ollut mitään silmäoireilua ennen verenpaine lääkkeitä oli pykälän yläpaine joissakin mittauksissa koholla. Sanoin osasto 30 J ryssälääkärille että kun lopetan kaikki lääkkeet varmaan yläpaine normalisoituu. Kun on paineeni olleet hyvät aina.
Tota olen ihmetellyt talossa olevaa huumeongelmaa kellokoskella ei ollut minun aikanani koskaan huumeongelmaa. Kehuu yksikin huumekaveri ryssää V.T kuka minulle löi LITON JA RISPERIDON. on kyseinen lääkäri täysin kyrpä. Tätä nistiä paapoo kyseinen ryssä. Miksihän näin tekee rahako ratkaisee. Kaverin juttuja ihmettelen kun alkoi se turpaansa aukomaan kun ryssäksi sanoin niitä.
On kyllä perkele jos en ala pääsemään noista myrkkylääkkeistä eroon. Alkaa tässä jo hiljasempaakin kaveria vituttamaan tämä saatanan touhu.
On tämä meidänkin lääkäri I. täysin dorka ei sen kanssa pääse juttuun millään tavalla. Kuuntelee se hoitajien juttuja varmaankin ja sen mukaan tekee diagnoosejaan Onhan se nähty kerran taisin jutella lääkäri I. kanssa mutta tuli silloinkin M. hoitaja mukaan hämmentelemään keskustelua.
Kyllä alkaa vituttamaan hiljasempaakin miestä kun hupia olen kiinni joutunut olemaan. Selkin Samarian Pisaran saatanallisuuden takia. Kusetettiin minut selkiin ja sieltä saivat minut kidutettavaksi. Jorviin kidutettaksi 12 päivää taisivat kopissa kiduttaa. Sieltä kellokoskelle kidutetavaksi ja mikä jatkui ohkolassa missä ryssä laittoi ton myrkkylääke LITON 1800 MILLIÄ sekä RISPERIDON. Olenhan kirjoittanut paljonkin lääkkeistä johtuvaksi sairastelut. Mihin ei kukaan hoitajista eikä lääkäreistä ota mitään kantaa.
Miksi suomalaisessa mielisairaalassa saa olla kiduttamassa herkkiä mielenterveys ihmisiä Ryssälääkärit mitkä yrittävät minuakin tappaa myrkkylääkkeillä. Pahasti sairastuin LITOSTA 1800 ,MILLIÄ SEKÄ RISPERDINON. Eivät olleet tyytyväisiä vuoden sairasteluuni löivät verenpaine lääkkeet mistä meni silmät huonoon kuntoon.
Silmälääkäri kyllä puhui kaihista mutta minä olen täysin varma että puhkesi kaihi myrkyistä minulla ei ollut mitään silmäoireilua ennen verenpaine lääkkeitä oli pykälän yläpaine joissakin mittauksissa koholla. Sanoin osasto 30 J ryssälääkärille että kun lopetan kaikki lääkkeet varmaan yläpaine normalisoituu. Kun on paineeni olleet hyvät aina.
Tota olen ihmetellyt talossa olevaa huumeongelmaa kellokoskella ei ollut minun aikanani koskaan huumeongelmaa. Kehuu yksikin huumekaveri ryssää V.T kuka minulle löi LITON JA RISPERIDON. on kyseinen lääkäri täysin kyrpä. Tätä nistiä paapoo kyseinen ryssä. Miksihän näin tekee rahako ratkaisee. Kaverin juttuja ihmettelen kun alkoi se turpaansa aukomaan kun ryssäksi sanoin niitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti