keskiviikko 3. kesäkuuta 2020

Oli ilta ruoka riistakiusaus sekä kahvit. ja jälkiruoka.

Söin hyvän annoksen huoneessani oli taas hyvä mättö. Keitin nessikahvit maidolla ja hunajalla. Oli Lowelilta tullut perintäsoitto soitin sinne ja sanoin ettei ole minulla varaa maksaa eikä tule minulle rahaa. Joten sanoin että repikää laskut joten en maksa koskaan laskuja.

Eivät pysty mistään minulta mitään ottamaan kun olen minimi tuloilla.. Kaverini sanoo että revi suoraan laskut se onkin hyvä neuvo kun on niin paljon pystyjä. Kusettaa minua mehiläinen kun on minulla koneella yksikin 500 euron lasku mitä minulta peritään. Miksi kyllä luulisi että tarkasti näkisivät  laskunsa mitä on maksettu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...