Kyllä oli liian aikanen herätykseni, menen vielä nukkumaan jos vaan uni tulee. Ja uskon uneni tulevan. Kyllä minulle tulee uni se on varma. Tulee uni varmaan herätykseni jälkeen panin verkkarit pesuun ja toiset housut jalkaan toivotaan nyt että pysyy nämä toiset housut jalassa. Kun toisessa on resorit löysät
Täytyy tehdä tänään ostoslista prismaan mihin antaa talo maksusitoumuksen. Housut,liivit, takki, kalsarit, sukkia, kengät siinä sitä olisi vaatetta.. Toivotaan nyt että suostuu talo noihin tavaroihin.
Kyllä heräsin liian aikasin nyt väsyttää vielä menen nukkumaan eiköhän vielä uni tule. Kello on vasta 4,30. Nukuin vielä noin tunnin verran kello 5,28 asti vieläkin väsyttäisi minua katsotaan nyt jos vielä nukkuisi hetken. Kyllä uni tulisi vielä jos vaan malttaisin mennä sänkyyn. Tiukkoja sellijumppia monia liikkeitä. Varjonyrkkeilyä koukkuja sekä suoria jalat mukaan. Kyykkyyhyppyjä etunojapunnerruksia , lankutuksia, aitajuoksija venytyyksiä. Vedän kohta vielä liikeet läpi, teen sellijumpat.Tiukkoja sellijumppia vetäen monia sarjoja toistoja tehden. Neljä sarjaa tehden kymmeniä toistoja. Kyllä siinä tulee liikkeitä tehden.
Iso mes kyseli paljon oli penkkini parhaimmillaan onhan se ollu 147 kiloa nostin sen muistakseni Riihimäen kekusvankilassa pannulla yöllä. Ja päivällä Riksun pihalla ja Seutulassa mutta treenasinkin Seutulasssa 6 kertaa viikossa. Toki muitakin treenejä kun punttia. Olin todella tiukassa kunnossa silloin. Vedin punttitreeniä ja pelasin korista mitä ryhmää vedin kavereille oli riksussa A-B ryhmää korista riksussa. Olin Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaajan tittelillä.
Seutulan työsiirtolassa olin liikunnan ohjaajan tittelillä pari tuomioa. Vedin kaikki jumpat pojille kaikki kisatkin järjestin. Nyrkkeiltiin kaverini kanssa mikä on hárvinaista talossa. Sain nyrkkeilyhanskat keravan nyrkkeilijöiltä Merosen Ristolta. Kuka onkin hieno mies. Niin kun kaikki valjekset.
Oli minulla pitkään Ripan hanskat tulihan niillä tiputettua muutamt kaverit. Ketkä olivat minulle vääryyttä tehneet semmoiset tiputin ja yleensä vartalokoukulla. Pari kaveria tiputin niin etten meinannut saada niitä hereille. Nappi Teijo Frilander kuka hyppi silmilleni ja uhosi kovasti kylillä. kiipesi se ikkunastani yöllä.Tiputin sen hanskoillani eikä se meinannut herätä aamullakaan tappoivat sen kuulemma ruotsissa poijat.
Täytyy tehdä tänään ostoslista prismaan mihin antaa talo maksusitoumuksen. Housut,liivit, takki, kalsarit, sukkia, kengät siinä sitä olisi vaatetta.. Toivotaan nyt että suostuu talo noihin tavaroihin.
Kyllä heräsin liian aikasin nyt väsyttää vielä menen nukkumaan eiköhän vielä uni tule. Kello on vasta 4,30. Nukuin vielä noin tunnin verran kello 5,28 asti vieläkin väsyttäisi minua katsotaan nyt jos vielä nukkuisi hetken. Kyllä uni tulisi vielä jos vaan malttaisin mennä sänkyyn. Tiukkoja sellijumppia monia liikkeitä. Varjonyrkkeilyä koukkuja sekä suoria jalat mukaan. Kyykkyyhyppyjä etunojapunnerruksia , lankutuksia, aitajuoksija venytyyksiä. Vedän kohta vielä liikeet läpi, teen sellijumpat.Tiukkoja sellijumppia vetäen monia sarjoja toistoja tehden. Neljä sarjaa tehden kymmeniä toistoja. Kyllä siinä tulee liikkeitä tehden.
Iso mes kyseli paljon oli penkkini parhaimmillaan onhan se ollu 147 kiloa nostin sen muistakseni Riihimäen kekusvankilassa pannulla yöllä. Ja päivällä Riksun pihalla ja Seutulassa mutta treenasinkin Seutulasssa 6 kertaa viikossa. Toki muitakin treenejä kun punttia. Olin todella tiukassa kunnossa silloin. Vedin punttitreeniä ja pelasin korista mitä ryhmää vedin kavereille oli riksussa A-B ryhmää korista riksussa. Olin Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaajan tittelillä.
Seutulan työsiirtolassa olin liikunnan ohjaajan tittelillä pari tuomioa. Vedin kaikki jumpat pojille kaikki kisatkin järjestin. Nyrkkeiltiin kaverini kanssa mikä on hárvinaista talossa. Sain nyrkkeilyhanskat keravan nyrkkeilijöiltä Merosen Ristolta. Kuka onkin hieno mies. Niin kun kaikki valjekset.
Oli minulla pitkään Ripan hanskat tulihan niillä tiputettua muutamt kaverit. Ketkä olivat minulle vääryyttä tehneet semmoiset tiputin ja yleensä vartalokoukulla. Pari kaveria tiputin niin etten meinannut saada niitä hereille. Nappi Teijo Frilander kuka hyppi silmilleni ja uhosi kovasti kylillä. kiipesi se ikkunastani yöllä.Tiputin sen hanskoillani eikä se meinannut herätä aamullakaan tappoivat sen kuulemma ruotsissa poijat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti