Oli aamupala ja lääkkeet myrkkyjä tulee suuhun litoa ja muita. Kohta onkin ruoka ja siitä lähden ulkotöiden salille kävin kanttiinissa aamusta rahaa menee kantiiniin paljon on se niin kallis paikka,
Tunnin päästä onkiin ruokailu joku broileri ruoka riisillä mitä en pysty syömään. Joskus on riisi mennyt nielustani nykyään se jää nieluuni aina ja pahasti.
Vituttaa toi toisten pullistelu toiset on ihan nollia nistin paskoja sun muuta mutta jutut on hirveät. tämä yksikin on kun euroopan omistaja kätensä melkein jouduttu amputoimaan kun mätänee se paskoista huumeista. Silti tuntuu kaveri ihannoivan huumeita. Ja täälläkin puhuu niistä kaiken aikaa.
Toivon vaan kaverille paranemista vammoistaan ja pääsevän huumeista, elää ja pääsevän parempaan elämään kiinni. Saavan vaimopn ja lapset siihen, rakkauden elämään. Kun JUMALAN RAKKAUS KOSKETTAA JÄÄ SIINÄ MYRKYTTÄMISET, ITSENSÄ JA MUIDEN. Ei kukaan halua elää narkomaanien elämää. Mätänmee nuoret kaverit pystyyn luulisi että olisi tämä merkki tällekkin kaverille kun koko käsi mätänee siltä huumeistaan.
Minä olen ollut vuosia linnoissa 12 kertaa ja kymmeniä kertoja hullujen huoneella. Olen tottunut olemaaan miesten taloissa ja parissa. En saatanoiden pullistelijoiden on ne niin paskaa sakkia yrittää toiset korostaa itseään kaikella tavalla ihan pikkupoikia ovat monetkin kun niiden juttuja kuuntelee.
Tunnin päästä onkiin ruokailu joku broileri ruoka riisillä mitä en pysty syömään. Joskus on riisi mennyt nielustani nykyään se jää nieluuni aina ja pahasti.
Vituttaa toi toisten pullistelu toiset on ihan nollia nistin paskoja sun muuta mutta jutut on hirveät. tämä yksikin on kun euroopan omistaja kätensä melkein jouduttu amputoimaan kun mätänee se paskoista huumeista. Silti tuntuu kaveri ihannoivan huumeita. Ja täälläkin puhuu niistä kaiken aikaa.
Toivon vaan kaverille paranemista vammoistaan ja pääsevän huumeista, elää ja pääsevän parempaan elämään kiinni. Saavan vaimopn ja lapset siihen, rakkauden elämään. Kun JUMALAN RAKKAUS KOSKETTAA JÄÄ SIINÄ MYRKYTTÄMISET, ITSENSÄ JA MUIDEN. Ei kukaan halua elää narkomaanien elämää. Mätänmee nuoret kaverit pystyyn luulisi että olisi tämä merkki tällekkin kaverille kun koko käsi mätänee siltä huumeistaan.
Minä olen ollut vuosia linnoissa 12 kertaa ja kymmeniä kertoja hullujen huoneella. Olen tottunut olemaaan miesten taloissa ja parissa. En saatanoiden pullistelijoiden on ne niin paskaa sakkia yrittää toiset korostaa itseään kaikella tavalla ihan pikkupoikia ovat monetkin kun niiden juttuja kuuntelee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti