Herätys kello 4,50 siitä vielä nukkumaan kello 5,40 juuri heräten. Varjonyrkkeilyä tehden sekä tuolijumppia venyttelyjä, Sekä etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla.. Lankutuksia vetoja muutamat sarjat selkää varoen kun on se kipeytynyt lankutuksista aikasemminkin.
Kello tulee juuri 5,58 pääsen vessaan ja nessikahville onkin molempiin hätä. Menen ekaksi vessaan ja sitten nessikahville, menin vessaan kello 6 toimi vatsani aika hyvin. Vaikka onkin olantsapiini lääkitys mikä lyö jumiin vatsani, pahasti jumittaen. Olen ennenkin huomannut olantsapiinin jumittaen vatsani.
Pitäisi maksaa hussin lasku 591,18 e oli se maksettava 13,7,2020 laitan sen maksuun tänään. Eipä toi haittaa päivän vanha maksu sinne tänne.
Pitää nyt maksaa HUS lasku kun se oli eilen maksussa. Ei auta antaa mennä vanhaksi maksu, on aamupala kello 8 kello on nyt 6,45 tulisi nyt ruoka äkkiä kun on vähän nälkäkin minulla.
Tein sellijumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja aitajuoksija venytyksiä. Tein etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella monta sarjaa..
Pesin hampaani eilen illasta ja käytin hammasväliharjaa niin kun aamusta tänään. Tekee niin hyvää harjata hammasväliharjalla hampaani. Tulee puhtaaksi kunnolla hampaat.
Nyt maksan hoitomaksun on se jo eilen ollut maksussa . Onhan se hyvä maksaa maksu ettei tule ongelmia sen kanssa.
Kello tulee juuri 5,58 pääsen vessaan ja nessikahville onkin molempiin hätä. Menen ekaksi vessaan ja sitten nessikahville, menin vessaan kello 6 toimi vatsani aika hyvin. Vaikka onkin olantsapiini lääkitys mikä lyö jumiin vatsani, pahasti jumittaen. Olen ennenkin huomannut olantsapiinin jumittaen vatsani.
Pitäisi maksaa hussin lasku 591,18 e oli se maksettava 13,7,2020 laitan sen maksuun tänään. Eipä toi haittaa päivän vanha maksu sinne tänne.
Pitää nyt maksaa HUS lasku kun se oli eilen maksussa. Ei auta antaa mennä vanhaksi maksu, on aamupala kello 8 kello on nyt 6,45 tulisi nyt ruoka äkkiä kun on vähän nälkäkin minulla.
Tein sellijumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja aitajuoksija venytyksiä. Tein etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella monta sarjaa..
Pesin hampaani eilen illasta ja käytin hammasväliharjaa niin kun aamusta tänään. Tekee niin hyvää harjata hammasväliharjalla hampaani. Tulee puhtaaksi kunnolla hampaat.
Nyt maksan hoitomaksun on se jo eilen ollut maksussa . Onhan se hyvä maksaa maksu ettei tule ongelmia sen kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti