maanantai 13. heinäkuuta 2020

Aamun avaus kello 5,40 sellijumppia tehden. HUS maksusta mikä piitää maksaa. Tarinaa aamusta ohkolansairaalasta.

Herätys kello 4,50 siitä vielä nukkumaan kello 5,40 juuri heräten. Varjonyrkkeilyä tehden sekä tuolijumppia venyttelyjä, Sekä etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla.. Lankutuksia vetoja muutamat sarjat  selkää varoen kun on se kipeytynyt lankutuksista aikasemminkin.

Kello tulee juuri 5,58 pääsen vessaan ja nessikahville onkin molempiin hätä. Menen ekaksi vessaan ja sitten  nessikahville, menin vessaan kello 6 toimi vatsani aika hyvin. Vaikka onkin olantsapiini lääkitys mikä lyö jumiin vatsani, pahasti jumittaen. Olen ennenkin  huomannut olantsapiinin jumittaen vatsani.

Pitäisi maksaa hussin lasku 591,18 e oli se maksettava  13,7,2020 laitan  sen maksuun tänään. Eipä toi haittaa päivän vanha maksu sinne tänne.

Pitää nyt maksaa HUS lasku kun se oli eilen maksussa. Ei auta antaa mennä vanhaksi maksu, on aamupala  kello 8  kello on nyt 6,45 tulisi nyt  ruoka äkkiä kun on vähän nälkäkin minulla.

Tein sellijumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja aitajuoksija venytyksiä. Tein etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla otteella monta sarjaa..

Pesin hampaani eilen illasta ja  käytin hammasväliharjaa niin kun aamusta tänään. Tekee niin hyvää harjata  hammasväliharjalla hampaani. Tulee puhtaaksi kunnolla hampaat.

Nyt maksan hoitomaksun on se jo eilen ollut maksussa . Onhan se hyvä maksaa maksu ettei tule ongelmia sen kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...