maanantai 13. heinäkuuta 2020

Taas ilta joutaa oli iltapala ja lääkket. LITOA 1200 milliä ja toinen myrkky OLANTSAPIINI 20 mg. LITOA menee vielä aamusta 600 milliä ja kaikki muut siihen päälle

On kyllä perkele kun en apua saa mistään eettä turvaan pääsisin näistä hulluista ryssä saatana löi LITON 1800 vrk. Sekä risperidon myrkyn mistä olen ollut reilun vuoden kipeä. Saasta ryssä yrittää varmaan minut myrkyttää kun joka viikko oli kusi ja verikoetta myrkytysvaaran takia.

Miksei kukaan tee mitään hyväkseni. Tuli HELVETIN ENKELEILTÄ Pilleri kirje jos nyt  ENKELEILTÄ KIRJE TULI. Tuli vaan kirje missä luki päällä HELVETIN ENKELIT Kun nyt olisi minulla varaa palkata isot pojat asialle. Kaatuisi tämmöinen talo ja sadistit  lääkärit ja hoitajat. Huumetalo ja muutakin paskaa on tässäkin talossa. Paljastan ihan kaiken talon touhuista.

Jäin taloon kun tutkin tutkivana journalismina talon hämärää puolta mikä minua vaivaa. Huumeet liikkuu ja pillereitä huutaa yksikin huumepelle. Ja miten ovat  myrkyttänet minua pahasti. Olen pakotettu syömään pahoja myrkkyjä illasta  LITOA 1200  ,MILLIÄ SEKÄ OLANTSAPIINI 20 mg.

Ja vuorokausi 1800 milliä LITOA.Ja muitakin lääkkeitä menee aamusta olen ne laittanut kirjattavaksi

Kun olisi mesta mihin muuttaisin jos haun kytille laittaisivat ampuisin kytät. Jos ei kytätkään ole tietoisia selkin samarian pisaran kusetuspaikasta.. Puhuin pitkään Lohjan poliisin kanssa tuntui kyttä tietävän  selkin  touhuja.

 Kytät kävi kolme kertaa kuukauteen ja ambulanssi kävi kerran talossa kun Antti Rsinkangas soitteli viranomaiset taloon ei uskaltanut tulla ambulanssi ennen kun sain puukot piiloon Antilta. Ja ajatelkaa minut vietiin tälle kidutusreissulle. Luulen että on selkin talonmies samassa paskassa kun sekin on  ryssä Andrei . Oli samaran touhuissa mukana.  Ajatelkaa lusin hupia pitkällä tuomiolla 8 vuotta ja vuodet päälle kun en asuntoa saanut. Ja nyt lusinut 1 v 6  kk miettikää hupia saatanoitten takia iskekää nyt jo nyt jengini Ja alkakaa nyt iskemään. OLISIHAN HIENOA JOS JENGILÄISET OTTAISI OHJAT KÄSIIN. KUN NYT OLISI RAHAA PANNA HAISEMAAN SILLOIN OLISI ERI ÄÄNI KELLOSSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...