keskiviikko 8. heinäkuuta 2020

Töitä tehden pari tuntia työskennellen. Kämpille ja suihkuun taas on puhdas kaveri. Nistin paskoista juttua ovat niin tyhjiä yhteiskunnan riesoja. Mätäneviä paskoja.

Olin töissä parituntia tiskasin ja keitin kahvit. Menihän siinä aika heitin läppää laitosapulaisen kanssa oli se ollut noin 30 vuotta hommissa täällä. Keitin kahvit pojille ja tiskasin astiat työsalilla.

Tulin osastolle töistä kävin suihkussa mikä tekikin hyvää jalat haisi jo pahalle tuntuu että on jaloissani jotain bagteerikantaa täytyy nyt pestä niitä useammin. Sukat olen vaihtanut noin kerta päivässä eli en ole likasissa ollut. Nyt otan jalkani hoitamiset jokapäiväiseksi hommaksi.

Pitää nyt leikata kynnet vielä tänään. On ne tärkeät koko jalkojen hyginialle muuten menee jalatkin huonoksi. On taas kun erimies kun kävi suihkussa jalatkin tuntuu taas hyvältä. Tuntuu verikin kiertävän jaloissa paremmin, nyt käyn hakemassa vielä rasvat jalkoihin. Nyt on muuten jalat hoidettu hyvin pesty ja rasvattu.Vielä olisi kynsien leikkuu minkä suoritan vielä tänään ruuan jälkeen.

Kohta onkin ruoka olisi nyt hyvä ruoka kunnon nautapihvi olisi hyvä. Toivotaan ettei toi nisti  tartuta mätäänsä muihin kumma kun eivät pane sitä eristykseen. Tommoiset saastaset nistin paskat mistä ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle täyttä kuonaa ne on. Oikeita yhteiskunnan riesoja on nistit. Otetaan ne hoitoon ja taas lähtevät vetämään myrkkyjä kysynpä vaan miksi kun eivät ne paranna tapojaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...