Kävin kanttiinissa lääkkeiden jälkeen ostin suklalata ,keksejä, energiajuoman ,jäätelön ja hunajaa. Odottelen ruokailua en tiedä mitä syödään mutta kohta nähdään eipä ole oikein nälkä. Sitten lähden töihin ruuan jälkeen ulkotöiden keittiölle
Aloin kirjoittelemaan koneella ja kynällä, tulee tätä tekstiä asiaa tälle päivälle. Kohta on ruoka tunnin päästä olisi joku hyvä ruoka, ei kyllä ole yhtään nälkä minulla. Mutta kyllä se tekee hyvää syödä vähän edes. Kun meinaan alkaa puntilla käymään kaipaaa kroppa ravintoa proteiinia tarvitsee kroppa treenatessa. Pitäisi hakea kaupasta proteiinijuomia. On siinä yhdessä purkissa 28 g proteiinia eli on sitä reilusti. Proteniini on rakenne aine kun treenissä tarvitsee proteiinia.
Jäi unet vähiin tai heräsin yöllä muutaman kerran kävin kusella pari kertaa yöllä. Kyllä se täytyy kusella käydä pakkohan se on. Iso kaveri sanoi kusevansa roskikseen mihin minäkin olen kussut kun en olle löytänyt vessaan, muutaman kerran olen jounut vessaan kusemaan. Mitähän siinä on outoa kusta roskikseen. Johonkin sitä pitää kusta ja kun on pussi roskiksessa se on siistiä kusta roskikseen. Kai jokainen mennee vessaan kuselle jos kerkiää. Mutta kun lääkkeet tekee tokkuran ei selviä vessaan millään.Ymmärrän isoa kaveria kun on sillä kuulemma lebonex lääkitys. Minulla on kanssa hullun lääkkeet vaikkken mikään hullu ole ja lääkkeenä on päivässä1800 milliä LITOA SEKÄ 20 mg OLANTSAPIINIA. Menee muutakin päivässä olen ne kirjoittanut edellä.
Nyt lähden ruokailuun alkaa se kohta noin 30 minuutin päästä siitä lähden töihin kello 12.30. Oli nuori uusi hoitsu kuutamolla kun tulin sisään sanoin sille että pääsee kanttiiniin kun ei ole muita pääsee omalla luvalla miten olen tehnytkin. Sanoi uusi mies hoitsu että olinko kanttiinissa jonoa aika älyn jättiläinen sanoin kaverille että juuri sanoin ettei ollut siellä ketään. Sitten pyysin sitä avaamaan kämppäni oven kysyi se onko oveni lukossa. Eli aika kaveri mutta ymmärrän kun kaveri on ekoja päiviä töissä. Sattuuihan noita lapsuksia kenelle hyvänsä.
Aloin kirjoittelemaan koneella ja kynällä, tulee tätä tekstiä asiaa tälle päivälle. Kohta on ruoka tunnin päästä olisi joku hyvä ruoka, ei kyllä ole yhtään nälkä minulla. Mutta kyllä se tekee hyvää syödä vähän edes. Kun meinaan alkaa puntilla käymään kaipaaa kroppa ravintoa proteiinia tarvitsee kroppa treenatessa. Pitäisi hakea kaupasta proteiinijuomia. On siinä yhdessä purkissa 28 g proteiinia eli on sitä reilusti. Proteniini on rakenne aine kun treenissä tarvitsee proteiinia.
Jäi unet vähiin tai heräsin yöllä muutaman kerran kävin kusella pari kertaa yöllä. Kyllä se täytyy kusella käydä pakkohan se on. Iso kaveri sanoi kusevansa roskikseen mihin minäkin olen kussut kun en olle löytänyt vessaan, muutaman kerran olen jounut vessaan kusemaan. Mitähän siinä on outoa kusta roskikseen. Johonkin sitä pitää kusta ja kun on pussi roskiksessa se on siistiä kusta roskikseen. Kai jokainen mennee vessaan kuselle jos kerkiää. Mutta kun lääkkeet tekee tokkuran ei selviä vessaan millään.Ymmärrän isoa kaveria kun on sillä kuulemma lebonex lääkitys. Minulla on kanssa hullun lääkkeet vaikkken mikään hullu ole ja lääkkeenä on päivässä1800 milliä LITOA SEKÄ 20 mg OLANTSAPIINIA. Menee muutakin päivässä olen ne kirjoittanut edellä.
Nyt lähden ruokailuun alkaa se kohta noin 30 minuutin päästä siitä lähden töihin kello 12.30. Oli nuori uusi hoitsu kuutamolla kun tulin sisään sanoin sille että pääsee kanttiiniin kun ei ole muita pääsee omalla luvalla miten olen tehnytkin. Sanoi uusi mies hoitsu että olinko kanttiinissa jonoa aika älyn jättiläinen sanoin kaverille että juuri sanoin ettei ollut siellä ketään. Sitten pyysin sitä avaamaan kämppäni oven kysyi se onko oveni lukossa. Eli aika kaveri mutta ymmärrän kun kaveri on ekoja päiviä töissä. Sattuuihan noita lapsuksia kenelle hyvänsä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti