Oli helppo päivä laitoasapulaisten kanssa touhusin siirtelin huonekaluja kun tytöt puunasi koneella taukotuvan lattian. Tulin töistä jo kello 14 katsoimme telkkaa lusineen kaverin S kanssa heitimme tarinaa kuuli pamppu siinä vieressä meni se varmaan juttelemaan toimistoon oli se sen näköinen. Voihan olla että olen väärässä. Nämä on vaan sen näköisiä että juttelee ne meidän asioista.
Mihinhän on joutunut nisti kaveri kun ei näy sitä missään. Luulen että se on vetänyt jotain kun käsitin että sille tuli tapaajia. Voihan olla että on se vaan jossain. Ei kyllä yleensä häivytä osastolta tollalailla. Olisikin häipynyt kaveri kun on kaveri kauhea pullistelija. Kehuu itseään jatkuvasti että hän on fiksu ja filmaattinen. Luulee sekopää että hoitajatkin sitä rakastaa. Ihmettelen vaan miten jaksavat kuunnella sen juttuja minä kypsyn laakista kaverin pullisteuihin. Tommoinen mätänevä nistin paska ja on kun maailman napa.. Ihmettelen miten kaveri voi luulla itsestään niin suuria. Nytkin mätänee käsivartensa paskoista huumeista vissiin, kyllä siinä on kingi kaukana.
Minä kun puhun muutakin kun nistin pullisteluja ja huumeet lähtee nisti aina vetämää mestoilta. Ei kestä sen pää viisauksiani ja rakkauden lähettilään juttuja. Vaikka se selittää hoitajille kaikkea luulee se sekopää vissiin että hoitajat siitä välittäisi yhtään.. Varmaan tuntevat tommoista nistiä kohtaan kammoa kun vielä mätänee kaveri. En kyllä paljon viitsisi pullistella jos tommoinen mätänevä olisin. Kundi ei tajua mitä normaalit ihmiset kammoamme tommoista mätänevää hyypiöä kohtaan.
Toivotaan että jotain on sattunut kun ei kaveria näy olisivat vieneet sairaalaan kaverin . Jos olisi mennyt kätensä kuolioon. Enhän minä pahaa toivo kenellekkään loppuisi vaan toi pullistelu. Jengiltä ei kukaan linnoissakaan pullistellu minulle olen ollut aika kingi taloissa vaatimattomalla tavallani.
Mihinhän on joutunut nisti kaveri kun ei näy sitä missään. Luulen että se on vetänyt jotain kun käsitin että sille tuli tapaajia. Voihan olla että on se vaan jossain. Ei kyllä yleensä häivytä osastolta tollalailla. Olisikin häipynyt kaveri kun on kaveri kauhea pullistelija. Kehuu itseään jatkuvasti että hän on fiksu ja filmaattinen. Luulee sekopää että hoitajatkin sitä rakastaa. Ihmettelen vaan miten jaksavat kuunnella sen juttuja minä kypsyn laakista kaverin pullisteuihin. Tommoinen mätänevä nistin paska ja on kun maailman napa.. Ihmettelen miten kaveri voi luulla itsestään niin suuria. Nytkin mätänee käsivartensa paskoista huumeista vissiin, kyllä siinä on kingi kaukana.
Minä kun puhun muutakin kun nistin pullisteluja ja huumeet lähtee nisti aina vetämää mestoilta. Ei kestä sen pää viisauksiani ja rakkauden lähettilään juttuja. Vaikka se selittää hoitajille kaikkea luulee se sekopää vissiin että hoitajat siitä välittäisi yhtään.. Varmaan tuntevat tommoista nistiä kohtaan kammoa kun vielä mätänee kaveri. En kyllä paljon viitsisi pullistella jos tommoinen mätänevä olisin. Kundi ei tajua mitä normaalit ihmiset kammoamme tommoista mätänevää hyypiöä kohtaan.
Toivotaan että jotain on sattunut kun ei kaveria näy olisivat vieneet sairaalaan kaverin . Jos olisi mennyt kätensä kuolioon. Enhän minä pahaa toivo kenellekkään loppuisi vaan toi pullistelu. Jengiltä ei kukaan linnoissakaan pullistellu minulle olen ollut aika kingi taloissa vaatimattomalla tavallani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti