torstai 9. heinäkuuta 2020

Menin töihin ruuaan jälkeen autoin laitosapulaisia siirtelemään huonekaluja. Nististä tarinaa mätänevä nisti ja on olevinaan jotain kingiä hyi helvetti tommoista.

Oli helppo päivä laitoasapulaisten kanssa touhusin siirtelin huonekaluja kun tytöt puunasi koneella  taukotuvan lattian. Tulin töistä jo kello 14 katsoimme telkkaa lusineen kaverin S kanssa heitimme  tarinaa kuuli pamppu siinä vieressä meni se varmaan juttelemaan toimistoon oli se sen näköinen. Voihan olla että olen  väärässä. Nämä on vaan sen näköisiä että juttelee ne meidän asioista.

Mihinhän on joutunut nisti kaveri kun ei näy sitä missään. Luulen että se on vetänyt jotain kun käsitin että sille tuli tapaajia. Voihan olla että on se vaan jossain. Ei kyllä yleensä häivytä osastolta tollalailla. Olisikin häipynyt kaveri kun on kaveri kauhea pullistelija. Kehuu itseään jatkuvasti että hän on fiksu ja filmaattinen. Luulee sekopää että hoitajatkin sitä rakastaa. Ihmettelen vaan miten jaksavat kuunnella sen juttuja minä kypsyn laakista kaverin pullisteuihin. Tommoinen mätänevä nistin paska ja on kun maailman napa.. Ihmettelen miten kaveri voi luulla itsestään niin suuria. Nytkin mätänee käsivartensa paskoista huumeista vissiin, kyllä siinä on kingi kaukana.

Minä kun puhun muutakin kun nistin pullisteluja ja huumeet lähtee nisti aina vetämää mestoilta. Ei kestä sen pää viisauksiani ja rakkauden lähettilään juttuja. Vaikka se selittää hoitajille kaikkea luulee se sekopää vissiin että hoitajat siitä välittäisi yhtään.. Varmaan tuntevat tommoista nistiä kohtaan kammoa kun vielä mätänee kaveri. En kyllä paljon  viitsisi pullistella jos tommoinen mätänevä olisin. Kundi ei tajua mitä normaalit ihmiset kammoamme  tommoista mätänevää hyypiöä kohtaan.

Toivotaan että jotain on sattunut kun ei kaveria näy olisivat vieneet sairaalaan kaverin . Jos olisi mennyt  kätensä kuolioon. Enhän minä pahaa toivo kenellekkään loppuisi vaan toi pullistelu. Jengiltä ei kukaan linnoissakaan pullistellu minulle olen ollut aika kingi taloissa vaatimattomalla tavallani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...