keskiviikko 8. heinäkuuta 2020

Tarinaa tälle aamulle heräten aamusta kello 5 hyvin nukkuneena, Varjonyrkkeilyä ja jumppaa tehden

Kello on 5,20 sellijumppia tehden varjonyrkkeilyä tehden ja etunojapunnerruksia muutamatsarjat, Tein myös aitajuoksija liikkeitä sekä istuen lattialla venytellen jalkoja, Teen myös lisää liikkeitä tässä kirjjoittelun ohella. Nyt pyöritän olkapäitä istuen koneella jäikistyy koneella hartijanseutu. Tekee hyvää olkapään pyöritykset sekä käsien nostot korkealle. Molemmat kädet puolelta  toiselle venyttäen.

Tein etunojapunnerruksia 4x50 vähän on tehot tippuneet kun yhteen aikaan meni 90 toistoa kevyesti. Vedin myös varjonyrkkeilyä äsken muutamat sarjat. En muuta keksi tehojen menoon kun lääkitykset. Tuntuu että olisi hihatkin laihtuneet. Voi olla myös tauko salista mistä johtuu tehojen meno, äkkiä ne tehot taas tulee onhan lihasmuisti ihmisillä. Sieltä ne tehot löytyy.

Pari kertaa kun jaksan ja viitsin käydä salilla siitä se taas lähtee. Nyt lähden nessikahville kello tulee juuri kuusi aukee potilaskeittiö.

Nyt lähden potilaskeittiölle nessille ,keitti M hoitaja vedet  keittiöllä maitoa oli jääkaapissa.

Nyt vedän vielä sellijumppia etunojapunnerruksia lankutuksia sekä varjonyrkkeilyjä etunojapunnerruksia kapealla ja leveällä. Kummasti on tehot ,  tippuneet etunojapunnerrukset on tippuneet kovasti. Muut liikkeet ovat tippuneet  vähemmän.On toi etunojapunnerrus voimaliike siksi se varmaan on tippunut. Kun en salille ole päässyt siksi tehot  ovat tippuneet.

Helvetti tota nistin paskaa kun se tuo itsensä esiin kokoajan minä  minä se osaa kyllä selittää. On kaveri niin tyhjäntoimittaja aina kun jollekkin on minulla  asiaa alkaa nisti höpöttämään juttujeni päälle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...