torstai 9. heinäkuuta 2020

Heräten ekan kerran kelo 2,20 siitä kello 4,30 ja viimenen herätykseni kello 5,30 ja jäin pystyyn. Nyt sellijumppia että herään kunnolla

Heräten kello 5.30 viimesen kerran hyvin nukkuen. Nousin sellijumpalle tein etunojapunnerruksia sekä venyttelyjä aitajuoksija liikkeitä tein myös varjonyrkkeilyjä. Sekä kengän nostoja tiukasti.

Kävin nessikahvilla join puolikuppia hunajalla ja  maidolla en niin välitä nessistä mutta tippa sitä menee. Avasin koneeni aamusta ja aloin kirjoittelemaan. Teen olkapäiden pyörityksiä tuolilla istuen. Sekä käsivarsien nostoa korkealle.

Tein monia liikkeitä sellijumppia tiukkoja vetoja. Varjonyrkkeilyllä saa hyvin hien pintaan lyömällä ja monolla. Nyt otan taas nyrkkeilyä ja monoa että lämpenen.

Vedin monet sellijumpat viimeksi monoa ja venytyksiä  tekee niin ne niin hyvää.. Teen koneen käytön ohella käsien nostoja ja olkapäiden pyörityksiä

Täytyy tehdä vaate lista jos pääsisi ostoksille Järvenpäähän. Teen tänään ostoslistan  Järvenpäähän kaupoille. Pyydän omaa hoitamaan tekemään ostoslistan kanssani.

Join toisen nessikupin join puoli kuppia ei maistunut enempää.

Kirjoitan päiväkirjaa välillä jos jotain kiinnostaa jumppani koskee ne kumminkin kaikkia. Kunnon sellijumpat kun koneella olo jäykistää paikat. Eikä kaikilla ole jumppa hallussa.

 Ottakaa tästä ohjeet sellijumppaan , voitte tästäkin muotoilla omat jumpat. Nouskaa ylös koneelta pyörittäkää ylävartaloa sekä olkapäiden pyörityksiä. Siitä lantion pyöritystä leveällä kaarella.

Tunnette muutaman liikkeen jälkeen että alkaa tuntumaan liikkeet ja  vetristyy paikat. Tehkää myös koneella istuen ylävartalon kiertoa tiukasti sitä voi tehdä useasti, myös istuen tee käsivarsien nostoja. Kerro miltä tuntuu saitko hyödyn jumpistani. Voit toki itse soveltaa liikkeet  sopivaksi itsellesi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...