tiistai 14. heinäkuuta 2020

SIDE RÄTTEJÄ LATTIALLA MIKSEIVÄT PANE ERISTYKSEEN SOTKIJAA TIEDÄ TAAS MITÄ TAUTIA SAA JOKU ITSEENSÄ

Menin telkka huoneeseen kun huomasin tuolin vieressä nistiltä varmaan tippuneen  eritteisen siteen. Sanoin T. potilaalle  kun se istui siinä lähellä Ettei koske paljaalla kädellä tautiseen siteeseen. Piti oikein korottaa ääntään että muija uskoi.

Hetken päästä kävelin käytävää oli keskellä käytävää likainen side. Sanoin siitä uudelle pampulle ei se ääliö tajunnut mitään. Sanoin sille ettei minulla ole kumihanskoja siksi en koske rättiin. Kerroin kyllä toiselle nuorelle pampulle että jätkien kämpillä oli kaksi keltaista pyttyä likasille neuloille muttta kundit heitteli värkkinsä pitkin kämppää. Noi saatanan nistit levittelee tahallaan neuloja ja tautisia värkkejään.

 Kumma vaan on tämäkin nistin paska että kahteen paikkaan olisi tippunut rättejään. Paha epäilys on että on tahallaan tiputellut tautisia riepujaan. Luulisi että huomatessaan olisi kerännyt   rätit lattialta. Ei paljosta ollut kiinni  ettei muija ottanut  paljaalla kädellä paskasta riepua lattialta. Pamppuja kyllä niin perkeleesti ihmettelen kun eivät pidä huolta jonkun tautisia rättejään levitellessä.

On kylä perkele ettei asiasta pysty puhumaan pitää kertoa asiat ihan niin kun ne on. Perkele jos pitää jotain  pelleä nistiä kumartaa. Kun tämäkin mätänevä nisti pullistelee jatkuvasti. Kummallisia ovat ainakin tämä nisti. En jaksa yhtään kuunnella sen paskan lässytystä. Minä puhun viisaita ja fiksuja pomppaa nisti aina pystyyn ja häipyy.

Täytyy nyt katsoa jos löytyy vielä tautisia  rättejä silloin nostan haloon en halua saada tautia joltain saastalta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...