tiistai 14. heinäkuuta 2020

Oli iltapala ja siitä lääkkeet litoa ja olantsapiini ja joku muukin vielä. Lääkkeistäni mitkä minua myrkyttää semmoiset oireet niistä on tullut.

Oli hyvä iltapala söin huoneessani viruksen takia ,melko kaikki syö kämpillä. Siitä lääkkeille mitä menee turhaan ,kun minulle lääkkeet on turhat. Litoa 1200 milliä ja aamusta viellä 600 milliä sekä illasta olantsapiinia 20 mg sekä lemilvo 15mg sekä felodipin 10 mg.

Kyllä täältä täytyy päästä ulos vaikka väkisin kun hupia olen täällä juopon pisaran kokin takia lukekaa on siellä blogissa paljon juttua vuosien kiduttamisestani. Olen tehnyt tutkivaa journalismiani vuosia. Monestakin paikasta missä olen ollut ja kuullut seuraten.

Attendossa taisi Nikinmäessä tapahtua muutoksia vaihtuiko sielä johtaja. Se oli paha paikka kun siellä oli jammu siltavuoren pilaama Reijo . Minut vietiin rautoihin peijakseen kun autoin Reijo ressukkaa ketä säälin saunotin Reijoa ja muutenkin sitä auttelin.

Oli se Nikinmäki Attendo paha paikka. Yksi pahimmista muitakin oli sadistisia paikkoja  mutta Nikinmäki Attendo oli pahimmista päästä kun siellä oli Reiijo kenen elämän Jammu Siltavuori oli pilannut.

Nyt alan kohta nukkumaan saatana kun toi nisti jupisee kaiken aikaa jotain takani.Tommoista saatanan nistiä sitten jengi kuuntelee. Hoitajat ja potilaat kuuntelee sitä. Mätänee siltä käsi onkohon joku nneikälainen tuupannut sille paskaa huumetta. kun se saa minut suuttumaan on se niin vittumainen tyyppi.  Menisi kätensä kuolioon siihen loppuisi pullistelu ellei sitten edes sekään  rauhoittaisi

Kyllä on kaveri lipevä aamusta kun tarvitsee se nessiä.. En ymmärrä miksi nisti on minulle vittumainen varmaan siksi kun olen niin vastaan huumeita . Ja olen sen tehnyt selväksi asian luulisi että kunnioittaisi minua kun puhun viinan kirosta ja huumetyötä tehden. Molemmat ovat koukkuja ja pahoja, On minulla kokemusta viinasta eli koukusta. Ja oli minualla viinapirusta kovaa  tekstiä. Lukekaa tarinoitani viinapirun riivanneesta Kaitsusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...