Alkaa pikkuhiljaa lääkkeet vaikuttamaan siitä menen nukkumaan katsotaan nyt saanko kirjoitettua tämän stoorin , tuntuu väsy painavan silmiä. Uskon että saan uneltani kirjoitettua tämän stoorini vaikka väkisin kirjoitan. Kyllä runosuoneni kukoistaa sen verran. Ilta joutaa uni silmiäni painaa unihiekkaa on silmissä kohta käyn nukkumaan. Toivotaan nyt että saan nukuttua aamuun asti ja kunnolla.
On ollut mukava päivä kun töissä olin ulkotöiden keittiöllä. Miten nyt voi sanoa hyväksi päiväksi kun olen syyttä pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä
Jouduin juoppohullun selkin nsamarian pisaran kokin Antti Rasinkangaan takia se soitteli kuukauteen kolme kertaa poiisit samarian taloon kun näki se pikku ukkoja.Karren soitti iso Antti ambulanssin samarian taloon eivät uskaltanut lanssi tulla eennen kun saain Antilta puukot piiloon. Sanoin hälytyskeskukseen että puukot on piilossa vetää Iso Antti itkuviinaa.
Vähän ärähdin Antillle johan järjestivät minut jorviin kellariin lukekaa olen paljon siitäkin reissusta kirjoittanut. Jorvista kellokoskelle kidutettavaksi mikä jatkui vielä ohkolan sairaalassa.
Ryssä V.T määräsi litoa 1800 milliä myrkkyä eikö saatana ole miehiäni yhtään kuulolla ja toimisi hyväkseni. Tämä henkinen kidutus alkaa jo ylittämään käsityskykyni. On tämä henkistä ja fyysistä kidutusta. Kun on pakkohoitoa ja pakkolääkitystä. Tarttukaa aseisiin sotilaani uskon ritarit toimikaa.
Muistakaa että on kynäni terävämpi kun miekkani. Olenhan kirjoitellut noin 15 vuotta kun kiinni olin pitkällä tuomiollani sain kaveristani 8 vuotta. Kuka teki kuolemaa oli kaverillani maksakirroosi. Maksa kuulemma kun rusina.
Oli lääkkeiden jako oli uusi pamppu jakamassa lääkkeitä sanoi se nimekseni Kai Hyvönen sanoin nimekseni Iich Ramirez Sanchez voitte siitä repiä huumoria. Olenhan yksinäinen susi. Minussa on myös tiikerin henki. Yksin olen tottunut toimimaan.
On ollut mukava päivä kun töissä olin ulkotöiden keittiöllä. Miten nyt voi sanoa hyväksi päiväksi kun olen syyttä pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä
Jouduin juoppohullun selkin nsamarian pisaran kokin Antti Rasinkangaan takia se soitteli kuukauteen kolme kertaa poiisit samarian taloon kun näki se pikku ukkoja.Karren soitti iso Antti ambulanssin samarian taloon eivät uskaltanut lanssi tulla eennen kun saain Antilta puukot piiloon. Sanoin hälytyskeskukseen että puukot on piilossa vetää Iso Antti itkuviinaa.
Vähän ärähdin Antillle johan järjestivät minut jorviin kellariin lukekaa olen paljon siitäkin reissusta kirjoittanut. Jorvista kellokoskelle kidutettavaksi mikä jatkui vielä ohkolan sairaalassa.
Ryssä V.T määräsi litoa 1800 milliä myrkkyä eikö saatana ole miehiäni yhtään kuulolla ja toimisi hyväkseni. Tämä henkinen kidutus alkaa jo ylittämään käsityskykyni. On tämä henkistä ja fyysistä kidutusta. Kun on pakkohoitoa ja pakkolääkitystä. Tarttukaa aseisiin sotilaani uskon ritarit toimikaa.
Muistakaa että on kynäni terävämpi kun miekkani. Olenhan kirjoitellut noin 15 vuotta kun kiinni olin pitkällä tuomiollani sain kaveristani 8 vuotta. Kuka teki kuolemaa oli kaverillani maksakirroosi. Maksa kuulemma kun rusina.
Oli lääkkeiden jako oli uusi pamppu jakamassa lääkkeitä sanoi se nimekseni Kai Hyvönen sanoin nimekseni Iich Ramirez Sanchez voitte siitä repiä huumoria. Olenhan yksinäinen susi. Minussa on myös tiikerin henki. Yksin olen tottunut toimimaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti