Kyllä koronavirus vielä leviää maailmanlaajuisesti, tämä oli vasta alkua esimakua. Ihmiskunta on minuakin kiduttanut niin paljon vuosien saatossa. JOS JUMALA RANKASISI SUOMALAISIA AINAKIN KUNNOLLA. OLEN SAANUT SUOMALAISILTA OTTAA VASTAAN KIDUTUSTA SIVIILISSÄ JA MONESSA LAITOKSESSA.
Lukekaa blogejani kovia tarinoitani. Kumma kun ekaksi tuli kirje missä luki päällä Helvetin Enkelit ja sisällä oli kahdenlaisia pillereitä oli toiset pillerit kun omega kapselit toisesta en saanut selvää. Sanoin H. hoitsulle että vie toimistoon piiloon pillerit. Nyt tuli outo kirje hyvinkää osoitteena. Tässä tokassa kirjeessä ei ollut edes postimerkkiä eli se oli laitettu postilaatikkoon täällä talossa
Kukahan kyrpä kiusaa minua tommoisilla kirjeillä en varmaan vastaa tommoisiin kirjeisiin. On tommoiset pillerikirjeet hämäriä en varmaan ota vastaan mitään pillereitä. Ja varmaan hoitajatkin sen ymmärtää että on se joku miina minulle että kusessa olisin pillereistä.
En millään usko että Helvetin Enkelit lähetttäsi tommoisia pillerikirjeitä en usko että heidään tapoihinsa mokoma kuuluisi. Minä nyt lausun herran nimen mutta pitäähän Helvetin Enkeleiden maine puhdistaa eli en Jengin nimeä turhaan lausu. Sain puhuttua hoitsulle että oli pillerikirje joku vittumainen minulle käänettty kirje.
Ikäänkun olisi joku ollut tietämätön että tulee laitokseen kirje missä ne aina avataan. Siksikin tuli oudosti kirje. Ei oikein tunnu Helvetin Enkeleiden tiedustelulta jos kansliaan tulee kirjeeni.
Mutta tarkentakaa otettanne seuraavaksi ja minä en rouski pillereitä hupia olen raitis huumeista ja pillereistä. Riittää minule konjakki lääkkeeni WSOP HENNESEY KONJAKKI HUNAJA VIHREÄ TEE KUUMA VESI. Siinä on minun lääkkeeni ja erinomainen lääke moneen vaivaan. Nyt minua myrkytetään hupia litolla 1800 milliä sekä riasperidon ja nykyään olantsapiini risperidon tilalla
Olen sairastunut pahasti kyseisistä lääkkeistä kondis huono tehot hävinneet silmät meni verenpaine lääkkeillä vaikka puhuivatkin kaihista mutta kummasti meni silmät lääkkeiden aikana. Ja heti lääkkeestä kovasti vaan epäilen lääkkeistä johtuvaksi.Ja varmaan kognitiivisia ja neurologisia oireita tullut kovia vapinoita välillä kovempia tippuu käsistä tavarat Päänsärkyä oli yhteenaikaan jatkuvasti. Seksihalut menneet
Jos olisikin Helvetin Enkelit asialla ja minulla rahaa kunnolla maksaa palveluistaan tekisimme selvää jälkeä myrkyttäjistäni. Mikä on jatkunut 1v 6 kk pahasti sairastaen. Olisihan se mukavaa kun tuntisin Helvetin Enkeleiden jengiä ja saisin heiltä apua. Lukekaa Enkelit miten olen autellut jengiä monessa paikassa. Saaden itse kärsimystä ottaa vastaan. Olen kirjoitellut pahoja juttua kidutettavana ollen. Koittakaa ymmärtää minua ja miten on kiduttamiseni vaikuttanut psyykkeeseeni sain 8 vuotta pahinta paikkaa sekä noin 5 vuotta hupia syyttä laitosta. Kymmeniä vuosia olen kärsinyt. Nyt lähden ruokailuun tulisi nyt hyvä ruoka.
Lukekaa blogejani kovia tarinoitani. Kumma kun ekaksi tuli kirje missä luki päällä Helvetin Enkelit ja sisällä oli kahdenlaisia pillereitä oli toiset pillerit kun omega kapselit toisesta en saanut selvää. Sanoin H. hoitsulle että vie toimistoon piiloon pillerit. Nyt tuli outo kirje hyvinkää osoitteena. Tässä tokassa kirjeessä ei ollut edes postimerkkiä eli se oli laitettu postilaatikkoon täällä talossa
Kukahan kyrpä kiusaa minua tommoisilla kirjeillä en varmaan vastaa tommoisiin kirjeisiin. On tommoiset pillerikirjeet hämäriä en varmaan ota vastaan mitään pillereitä. Ja varmaan hoitajatkin sen ymmärtää että on se joku miina minulle että kusessa olisin pillereistä.
En millään usko että Helvetin Enkelit lähetttäsi tommoisia pillerikirjeitä en usko että heidään tapoihinsa mokoma kuuluisi. Minä nyt lausun herran nimen mutta pitäähän Helvetin Enkeleiden maine puhdistaa eli en Jengin nimeä turhaan lausu. Sain puhuttua hoitsulle että oli pillerikirje joku vittumainen minulle käänettty kirje.
Ikäänkun olisi joku ollut tietämätön että tulee laitokseen kirje missä ne aina avataan. Siksikin tuli oudosti kirje. Ei oikein tunnu Helvetin Enkeleiden tiedustelulta jos kansliaan tulee kirjeeni.
Mutta tarkentakaa otettanne seuraavaksi ja minä en rouski pillereitä hupia olen raitis huumeista ja pillereistä. Riittää minule konjakki lääkkeeni WSOP HENNESEY KONJAKKI HUNAJA VIHREÄ TEE KUUMA VESI. Siinä on minun lääkkeeni ja erinomainen lääke moneen vaivaan. Nyt minua myrkytetään hupia litolla 1800 milliä sekä riasperidon ja nykyään olantsapiini risperidon tilalla
Olen sairastunut pahasti kyseisistä lääkkeistä kondis huono tehot hävinneet silmät meni verenpaine lääkkeillä vaikka puhuivatkin kaihista mutta kummasti meni silmät lääkkeiden aikana. Ja heti lääkkeestä kovasti vaan epäilen lääkkeistä johtuvaksi.Ja varmaan kognitiivisia ja neurologisia oireita tullut kovia vapinoita välillä kovempia tippuu käsistä tavarat Päänsärkyä oli yhteenaikaan jatkuvasti. Seksihalut menneet
Jos olisikin Helvetin Enkelit asialla ja minulla rahaa kunnolla maksaa palveluistaan tekisimme selvää jälkeä myrkyttäjistäni. Mikä on jatkunut 1v 6 kk pahasti sairastaen. Olisihan se mukavaa kun tuntisin Helvetin Enkeleiden jengiä ja saisin heiltä apua. Lukekaa Enkelit miten olen autellut jengiä monessa paikassa. Saaden itse kärsimystä ottaa vastaan. Olen kirjoitellut pahoja juttua kidutettavana ollen. Koittakaa ymmärtää minua ja miten on kiduttamiseni vaikuttanut psyykkeeseeni sain 8 vuotta pahinta paikkaa sekä noin 5 vuotta hupia syyttä laitosta. Kymmeniä vuosia olen kärsinyt. Nyt lähden ruokailuun tulisi nyt hyvä ruoka.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti