sunnuntai 5. heinäkuuta 2020

Rukoilen alkoholistien ja narkomaanien ja kenen vaan puolesta kunhan vaan sen punasen langan löytäisitte.Ja kokisitte rakkauden JUMALASTA.

Uskon ettei henkilökuntakaan tykkää nisteistä kun on nistit toivottomia tapauksia Kummasti se yrittää nytkin yhtä nuorta hoitajaa vokotella. Kai hoitajat katsoo että on kaveri niin sekopää. ,miten vaan voi tommoiset nistin paskat olla. Ja jos vetää kaveri herneen nenään miettisi kumpi vetää minulla oli viina ongelma mutta viinapiru on päästäni kuollut kovemman kautta. Olisi mukava puhua viinapirustani ,mutta kun kaveri ei kestä yhtään juttujani.

Mikä siinä on kun minulla on kovin koulu käyty porukoista mutta eihän nämä kuuntele kun omaa itseään. Olisi niin mukava  pitää vaikka AA- kerhoa porukalle. Kunhan tämä kyseinen nisti osaisi nöyrtyä. Eikä heti hyppää pystyyn kun viisaita puhun. Luulisi että sekin haluaisi kuiville päästä.

Nöyrtymisestä se alkaa paranemisprosessi niin viinasta kun huumeista täytyy se itse oivaltaa. Toivon että käyttäjät itse sen ymmärtää.

Rukoilen kaikkien käyttäjien puolesta niin alkoholistien kun narkomaanien että löytäisitte sen punasen langan ja rakkaudella saisitte kohdata rakkauden. JUMALAN rakkaus ja lähimmäisen sekä terve itserakkaus.

Puhun vanhanliiton suulla  me tiedämme mikä on usko, toivo, ja rakkaus. Ja tärkein on rakkaus . Tatuointina ne on risti, ankkuri, sydän. Minä vaan ihmettelen miten minun via dolorosani vaan jatkuu aina vaan. Kun en keneltäkään apua saa mistään pitäisi minun päästä pois täältä.

Nyt lähden ulos tekee se niin hyvää menen sitten kun oman osasto pihalle sisäpiha kävelyyn.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajil...