perjantai 3. heinäkuuta 2020

Tarinaa tällepäivälle kidutus jatkuu mikä alkoi jorvissa ja jatkui kellokoskella sieltä tänne ohkolaan. Kymmenien vuosien kidutus mikä jatkuu edelleen.

Syyttä jouduin jorviin juopon hullun takia selkin samarian pisaran paikan mikä johti minut tälle reissulle. Semmoisissa lääkkeissä pitäen etten pystyttä pysynyt. Ryssälääkäri V.T määräsi minulle LITOA 1800 milliä  sekä myös risperidon. Oli siitä kusi ja verikoetta kerta viikkoon myrkytysvaaran takia.

Oli kokki juoppo Antti Rasinkangas minkä takia yhtenä jouduin kidutettavaksi. Olen ryssän saatanan takia ollut kipeä vuoden lääkkeistä johtuen. Silmät mennyt lääkkeistä ihmisille on silmät tärkeimmät aistit, Verenpaine lääkkeestä meni silmät  näen mutta  kummia mustia pyöriviä palloja menee  silmissä vasemmassa silmässä menee vaaleeta harsoa. Ja minulla on ollut silmät ennen verenpeine lääkettä hyvät. En usko kaihia ei se millään niin äkkiä puhkea.

 Luotin samarian talon Venäläiseen Andreihin kuka piti olla talossa talonmies. Ja kokki Antti Rasinkangas oli vanhanliiton miehiä. Luulin päässeeni omieni pariin uskovaiseen kotiin. Mutta heti kun Andrei lähti venäjälle vaimonsa luokse ja pienen lapsensa Aloitti Antti sekoilun ja poliisia  kolme kertaa kuukauteen soitteli itselleen. Kerran se saatanan sekopää soitti lanssin mikä ei uskaltanut tulla ennen kun sain puukot piiloon Antilta.

Helvetti minut elukat järjestivät ekaksi jorviin  kidutettavaksi lukekaa olenhan kirjoitellut paljonkin asiasta. Nyt minua kiduttavat tämän talon sadisit tämä ohkola on täysin huumetalo täällä paapotaan nytkin yhtä saatanan huumepelleä sitten se vetää heti kun saa. Talo antaa myrkkylääkkeitä ja taas siviiliin vetämään kamaa.

On tämäkin nisti niin vittumainen yksilö se nakkelee niskojaan kun puhun asiaa lähtee se aina vetämään. On noi nistit pilanneet niin paljon elämääni siksi vihaan nistejä niin paljon. Tämäkin kaveri haukkui juoppoja kyllä nistin  paskat on paljon pahempia.. Kumma kun vähättelevät omaa elämäänsä vaikka on nistit täysin kuonaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...