sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

Tarinaani illasta ohkolan sairaalasta. Linnat oli kun armeijaa kurissa ja herran nuhteessa elämistä. Onkohan vielä upseereitani toiminnassa. Ottakaa yhteyttä jos tämän tekstin löydätte.

Sain pyykkyni koneesta J. pamppu hoiti pyykkini, emme pääse toiselle osastolle 10. Kysyi pamppu J.minulta että viikkaanko itse pyykkini. Nauroin sille ja sanoin että tottakai viikkaan, olenhan ikäni lusinut. Mikä on ollut minulle armeijaa leireillä eniten sitä ollut kurissa ja herran nuhteessa.

Kyllä nämä on sitten nuijia viitsiikin kysyä tommoista kun olin sotilas lapsesta asti. Ja oppinut viikkaamaan pyykkini. Riihimäen keskusvankilassa kurikakunkin heitellen. Mikä oli mallivankila viimesen päälle porukkakin talossa.

Oli iltapala äsken ja sen jälkeen lääkkeet sanoin lääkejonossa ollessani takanani olleelle sörkän vangilla ettei edes Sörkän lääkäri Lauri Pyykönen myrkyttänyt minua niin kun monet pojat se huumasi sekaseksi. Oli se ihan puhuttu asia Latesta kuinka se työnsi larkkuja ja levotzinia sun muita poikiin. Olikohan siinä ettei se tykännyt kaikista. Olenhan aina ollut ihmemies kaikella tavalla.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...