sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

Tarinoitani tällepäivälle, yritin lähestyä hoitajia mutta ei mitään höpötti ne vaan omia juttujaan. Täysin ääliöitä henkilökunta. Vielä kerran syyt minun kiduttamiseen. Ja motiivi ryssien touhuihin.

Istuin pitkään telkkaa mukamas katsellen olen sanonut monelle henkilökunnasta että lukekaa elämän tiede. On se kirja niin hyvä että lukee sen kerrasta alusta loppuun. Panee siinä kaveri ihan kuusnolla lääkärit ja lääkkeet. On se niin todella viisasta tekstiä. Ei uskalla lukea sitä hoitohenkilökunta. Kun on se kirja niin viisasta tekstiä menee henkilökunnan hilseen yli helposti teksti. Ainakin tämän talon henkilökunnan hilseen yli.

Vei mieshoitaja pyykkini kello 15 osasto 10 pyykkitupaan ja koneeseen. Kohta onkin ruokailu kello 16 mihin on vielä aikaa.  Yritin puhua viisaita parin hoitajan aikana ja nisti kaverin kyllä hoitajat sössötti paskaa nistin kanssa minä en saanut sananvuoroa kolmikolta. Kyllä nämä on niin paskaa sakkia ei viisauksia mene jakeluun näille.

Kyllä täältä on pois päästävä dokaamaan omaan  kämppään. Ei viitsisi hatkata kun panevat saatanat kytät perään jos joudun ampumaan pari kyttää kun syyttä minua vangitsevat. Se on varma etten syyttä lähde kyttien mukaan. Siloin luodit lentelee ja ruumiita tulee.

Mikseivät tutki koko selkin samarian pisaran touhuja. Missä se sekopää Iso Antti Rasinkangas oli kokkina. Siitä johtui koko ruljanssini jorviin kidutettavaksi sieltä kellokoskelle ja vielä kidutettavaksi  Ohkolaan lukekaa miten on ryssät ja suomalaiset minua kiduttaneet. Ryssän perkele löi minulle 1800 milliä litoa ja risperidon . Pani I.T osaston lääkäri osastolla 20   olantsapiinia 20 mg.

Tämä Pisaran Pekka papiksi sanomansa Vauromaa on Antti kokin pomo ja Anttti tekee mitä sitä huvittaa. Kuukauteen kolme kertaa poliisit soitteli itselleen ja kerran ambulanssin mikä ei uskaltanut tulla ennenkun sain kokilta puukot pois. Mikä perkele on tömmöinen seurakunta kyllä siitä porukasta on usko kaukan. Venäläinen talonmies olisi pitänyt ottaa ohjat käsiinsä Andrei nimeltään. Koko firman päälikkö Ismo Valkoniemi on vastuussa koko asiasta. Jos eivät minulle asuntoa hommaa vedän tilille koko seurakunnan. Ja varma on että kusessa ovat kanssani, Minä olen linnan uskossa ja tässäkin  asiassa olen oikeassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...