sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

Ruoka oli äsken kasvispihvi nyt menen suihkuun kun tulee yksi tyttö pois suihkusta.

Oli hyvä ruoka kasvispihvi ja perunat sekä tomaattia. Tuli masu täyteen ruuasta oli vielä kiisseli jälkiruokana. Erittäin hyvä oli ruoka ja riittoisa.  Menin suihkuun ruuan jälkeen  M. naisen jälkeen kun tuli se juuri suihkusta pääsin samalla aukasulla suihkuun.

Oli suihkussa  joltain jääneitä  shamppoita tai sitten  ne on talon shamppoita pesin niillä itseni jokatapauksessa. Ihmettelen mihin on minun shampooni hävinnyt kun oli minulla monta  niitä. Voitin muistaakseni  bingostakin shamppoita, oli minulla muutamat shampoot.

Kävin kysymässä kansliasta omalta hoitajalta pyykkitupa vuoroa se käy kysymässä osasto 10 missä me pesemme pyykit. Meillä ei ole tällä osastolla pyykkitupaa joten joudumme pesemään  osasto 10.

Sanoi äsken omahoitaja että kello 15 on pyykkitupa vapaa näin sen käsitin.

On taas mukavan tuntuiset  jalkaterät  pesun ja rasvauksen jälkeen. Alkaa olemaan jalat hyvän tuntuiset kuivuus alkanut lähtemään. Ja sain leikattua kyntenikin varpaista. Oli ne todella pahan oloiset. Seuraavaksi kun pesen ja rasvaan leikkaan taas kynnetkin.

Kummasti olen luistanut jalkojen hoitoni pesen kyllä aika usein mutta rasvaus on jäänyt. Ja on rasvaus tärkeä ettei jalat pääse pahaksi. On minullakin päässyt pahaksi jalkaterät pahaa hajua tullut jalkateristä.  Voihan se olla joku bakteerikanta iskeneenä jalkoihini ja siitä paha haju. Nyt alkaa  olemaan voiton puolella kun sain varpaankynnet leikattua ja taas pestyä jalkani sekä rsvattua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...