Aamupala sen jälkeen oli lääkkeet, siitä menin kanttiiniin ostin hunajaa neljä pientä rasiaa kaksi suklaapatukkaa marssia sekä teetä ja energiajuoman. On tullut minulle perinnästä laskuja soitin Sarastia kuntaperinnästä perintäkirje sekä instrumialta perintäkirje. Kumma kun Keravalta tulee tommoinen 240 euron maksu. Olen mielestäni kaikki maksanut olisko se omavastuuosuus. Mikä piti kyllä loppua minulta Hiidenpellon laskuista.
Töitä ei tänään minulla olekkaan kun ulkotyöt eivät ole perjantaina töissä iltapäivänä.
Join jo yhden hunaja teen oli se hyvää parempaa se on kun kahvi kun kahvi on laillinen huume. Minulla tulee kahvista huono olo ei sitä kannata juoda, on se niin paha myrkky. Ja maksaa vielä maltaita. Noin 6 euroa on normaali kahvi nessi pussi on noin 9 euroa.
Ja kun eivät nämä hullut tajua ostaa omaa kahvia pummasi ne minulta aina kahvia. Jatkuvaa pummaamista sama iso kaveri pummasi jatkuvasti tein sille kyllä selväksi etten pummeja elätä, Sanoin pummeille että olen lusinut 12 kertaa ja kymmeniä kertoja muissa paikoissa enkä ole koskaan alentunut pummaamaan keneltäkään.
Lopettaisivat tupakan polton silloin voisi jäädä kahviin rahaa. Kyllä niin saatanasti vituttaa nämä pummit iso kaveri S. suurin pummi se on. Tarjoan kyllä mielelläni kahvit jos minulla on mutten kestä jatkuvaa pummaamista. Luulisi että sen verran olisi häpyä ettei kehtaisi jatkuvaa pummaamista.
Soitin äsken yhdelle tutulle nimi täsmäsi mutta kundi löi luurin korvaan eli ei ollut se kaveri kenelle yritin soittaa. Täytyy yrittää soittaa älypuhelimellani kaverilleni oli tämä aikasempi puhelin ATARI PUHELIN semmoisen koodin iso kaverini N. oli siihen ohjelmoinut. Täytyy vaan repiä laskut sitä mukaan kun niitä tulee enhän pysty niitä maksamaan. Eiköhän minulta ole luottotiedot jo mennyt silloin ne eivät pysty mitään perimään minulta.
Lähden salille varmaan seuraavalla kerralla. Vetäisin hauista ja ojentajia, levityksiä, ja monipuolista treeniä. Kyllä se treeni taas siitä lähtee, kun alkuun pääsen. Voisi ekaksi lämmitellä säkillä, nyrkkiä ja monoa tiukkoja vetoja. Nyt lähden hunajateelle on kyllä tunnin päästä ruoka mutta juon teet hunajalla ennen ruokaa.
Töitä ei tänään minulla olekkaan kun ulkotyöt eivät ole perjantaina töissä iltapäivänä.
Join jo yhden hunaja teen oli se hyvää parempaa se on kun kahvi kun kahvi on laillinen huume. Minulla tulee kahvista huono olo ei sitä kannata juoda, on se niin paha myrkky. Ja maksaa vielä maltaita. Noin 6 euroa on normaali kahvi nessi pussi on noin 9 euroa.
Ja kun eivät nämä hullut tajua ostaa omaa kahvia pummasi ne minulta aina kahvia. Jatkuvaa pummaamista sama iso kaveri pummasi jatkuvasti tein sille kyllä selväksi etten pummeja elätä, Sanoin pummeille että olen lusinut 12 kertaa ja kymmeniä kertoja muissa paikoissa enkä ole koskaan alentunut pummaamaan keneltäkään.
Lopettaisivat tupakan polton silloin voisi jäädä kahviin rahaa. Kyllä niin saatanasti vituttaa nämä pummit iso kaveri S. suurin pummi se on. Tarjoan kyllä mielelläni kahvit jos minulla on mutten kestä jatkuvaa pummaamista. Luulisi että sen verran olisi häpyä ettei kehtaisi jatkuvaa pummaamista.
Soitin äsken yhdelle tutulle nimi täsmäsi mutta kundi löi luurin korvaan eli ei ollut se kaveri kenelle yritin soittaa. Täytyy yrittää soittaa älypuhelimellani kaverilleni oli tämä aikasempi puhelin ATARI PUHELIN semmoisen koodin iso kaverini N. oli siihen ohjelmoinut. Täytyy vaan repiä laskut sitä mukaan kun niitä tulee enhän pysty niitä maksamaan. Eiköhän minulta ole luottotiedot jo mennyt silloin ne eivät pysty mitään perimään minulta.
Lähden salille varmaan seuraavalla kerralla. Vetäisin hauista ja ojentajia, levityksiä, ja monipuolista treeniä. Kyllä se treeni taas siitä lähtee, kun alkuun pääsen. Voisi ekaksi lämmitellä säkillä, nyrkkiä ja monoa tiukkoja vetoja. Nyt lähden hunajateelle on kyllä tunnin päästä ruoka mutta juon teet hunajalla ennen ruokaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti