Alkoi K potilas puolustamaan kristinuskoa vaikka kerroin sille mitä paskaa ovat tehneet niin sanotut raamattu uskovaiset. Olen kertonut K. le mitä paskaa ovat ne minulle tehneet. Raamattu kädessä tekevät vääryyttä minä tiedän sen kokemuksesta mitä saatanan huijareita niin sanotut uskovaiset ovat. Me olimme toista vanhanliiton konnat on vaan kuulemma meitä niin vähän.
Kunnon vanhaa liittoa on vähissä sanoi nelinkertanen kiekon suomenmestari riski vanginvartija serkkuni poika Mikko Kyyrö. Kun olimme nostelemassa samaan aikaan City salilla olen huomannut ettei vanha liittoa enään ole.
K on kumma vääntäjä minä kun olen ollut uskossa aina. Olen vaan kypsynyt raamattu uskovaisiin kun kusettaa ne niin paljon. Minulle tämä viimenen reissu oli liikaa saastoilta uskovaisilta. Ryssiltä ja suomalaisilta kusettivat minua pahasti halleluujaa huutaen. Saivat minut 1 v 8 kk kidutusta jorvissa kellokoskella ja ohkolassa. Lito myrkkyä 1800 ja risperiodon määärsi saaatanan ryssä V,T. Sairastuin saatanan ryssän lääkkeistä pahasti mihin eivät saatanat sadistit suomalaiset hoitajat reagoineet mitään. Lukekaa miten paljon pahaa ovat tehneet minulle.
Pitäisi päästä jo kostamaan kiduttajilleni rankemman mukaan.
Täällä on vaikea pystyä toimimaan. Odotan vaan että apua saan ulkopuolelta. Uskoisin että lukee jengi tekstejäni ja sieltä alkaisi saamaan apua yksi asianajaja Hyvinkäältä otti jo yhteyttä. Sanoi asianajaja että hoitaa hän rikosasioita ja mitä tämä muuten on kiduttamiseni kun rikosasiaa.
Kyllä näille sadisteille pitää kuri ja herrannuhde tulla vaikka näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Lukekaa tekstejäni matkan varrelta on kovaakin tekstiä kiduttamisestani. Pitkästä hupituomiostani asti kymmeniä vuosia kidutettu minua on teksteissä kellokosken maanjäristys ja miitä siitäkin tuli.
Miten paljon olen hyvääkin tehnyt ollen psykiatria palomiestä putsaria tiskaria hoitajaa paras kun sain nuoren naisen T rakkaudellani sähköstä pois. Ja nyt minua myrkytetään miettikää miten se on mahdollista.
Hiekkaharjun Mehiläisen kielokodossa olin T. kanssa. Loppu T. sähkö aloimme käymään uimassa keilaamassa ja puntilla. Ja toki oli meillä rakkautta T. kanssa olihan se toki hoidollista ja terabia luontoista minun puoleltani. Sain T. vaan paranemaan mikä oli tehtäväni. Jatkosta en tiedä kuulin ettö olisi T. löytänyt R. kuka on väkivaltanen ja kuulin että T. sähköhoito olisi jatkunut. Kysyin T eikö R rakkaus ole yhtä parantavaa kun minun rakauteni ja paranna. Eipä se tunnu olevan, sääli kuka minun rakkauteni kokee ja uskoo siihen silloin rakkauteni parantaa.
Kunnon vanhaa liittoa on vähissä sanoi nelinkertanen kiekon suomenmestari riski vanginvartija serkkuni poika Mikko Kyyrö. Kun olimme nostelemassa samaan aikaan City salilla olen huomannut ettei vanha liittoa enään ole.
K on kumma vääntäjä minä kun olen ollut uskossa aina. Olen vaan kypsynyt raamattu uskovaisiin kun kusettaa ne niin paljon. Minulle tämä viimenen reissu oli liikaa saastoilta uskovaisilta. Ryssiltä ja suomalaisilta kusettivat minua pahasti halleluujaa huutaen. Saivat minut 1 v 8 kk kidutusta jorvissa kellokoskella ja ohkolassa. Lito myrkkyä 1800 ja risperiodon määärsi saaatanan ryssä V,T. Sairastuin saatanan ryssän lääkkeistä pahasti mihin eivät saatanat sadistit suomalaiset hoitajat reagoineet mitään. Lukekaa miten paljon pahaa ovat tehneet minulle.
Pitäisi päästä jo kostamaan kiduttajilleni rankemman mukaan.
Täällä on vaikea pystyä toimimaan. Odotan vaan että apua saan ulkopuolelta. Uskoisin että lukee jengi tekstejäni ja sieltä alkaisi saamaan apua yksi asianajaja Hyvinkäältä otti jo yhteyttä. Sanoi asianajaja että hoitaa hän rikosasioita ja mitä tämä muuten on kiduttamiseni kun rikosasiaa.
Kyllä näille sadisteille pitää kuri ja herrannuhde tulla vaikka näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Lukekaa tekstejäni matkan varrelta on kovaakin tekstiä kiduttamisestani. Pitkästä hupituomiostani asti kymmeniä vuosia kidutettu minua on teksteissä kellokosken maanjäristys ja miitä siitäkin tuli.
Miten paljon olen hyvääkin tehnyt ollen psykiatria palomiestä putsaria tiskaria hoitajaa paras kun sain nuoren naisen T rakkaudellani sähköstä pois. Ja nyt minua myrkytetään miettikää miten se on mahdollista.
Hiekkaharjun Mehiläisen kielokodossa olin T. kanssa. Loppu T. sähkö aloimme käymään uimassa keilaamassa ja puntilla. Ja toki oli meillä rakkautta T. kanssa olihan se toki hoidollista ja terabia luontoista minun puoleltani. Sain T. vaan paranemaan mikä oli tehtäväni. Jatkosta en tiedä kuulin ettö olisi T. löytänyt R. kuka on väkivaltanen ja kuulin että T. sähköhoito olisi jatkunut. Kysyin T eikö R rakkaus ole yhtä parantavaa kun minun rakauteni ja paranna. Eipä se tunnu olevan, sääli kuka minun rakkauteni kokee ja uskoo siihen silloin rakkauteni parantaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti