Kumma kun on tämän äsken tulleen mannen nimi sama kun oli Hyrylän kellari mörskän tummakin tutkin asiaa onko sama tumma se ei minua vissiin lyöyt vaan Marco N. jollain astalolla pääsi yöllä salaa lyömään. Lukekaa olen siiitä kirjoittanut paljon. Kiduttakaa tämmöionen parivaljakko raaalla tavalla kun niin paljon Marco N. autoin. Se on arka paikka pääkoppa ja mitä tuli vielä jatkossa kun jouduin kumminkin sairaalaan.
Yön vahdin M N ja M mustalaista iso vaeltaja puukko vieressäni.. Olisin tehnyt selvää jälkeä saastoista jos saatanan kellari tilaan olisivat tulleet.Ihmettelen vaan miten Sjöblum tuntee tommoisia retkuja.Tuli M. N minua puhuttamaman sadan neliön asuntoon mikä olikin kylmä kolkko kellaritila. Kusetettiin minut kellariin. Puhui vielä kun avainta toin Sjöblumille kyrpä että menee sähköt minun piikkiini. Miten helvetissä on miljoona miehellä tommoisiakin pisneksiä. Vaikutti Seppo Sjöblum mukavalta kaverilta ei se varmaan uskonut M. N tommoista. Ei se varrmaan olisi muuten vuokrannut kämppää M, N.
Jos olisin tiennyt mitä saatanan tapettavat koirat tekevät minulle olisin vuokrannut yksin kellarin varmaan en olisi vuokrannut tommoista kylmää matalaa kellaritilaa. Jos olisin tiennyt mörskän.
Näin Jamon prisman luona sanoi se näyttäen kellarin asumiostuki paperia saanoi Jamo että nostaa ne hänen asumistukia vaikkei se ole edes käynyt kellarissa. Kuulemma Jamon mukaan on porukalla seuranta päällä. Voihan siinä olla isommatkin asiat kyseessä. Harmi kun ei ole kavereiden puhelin numeroita tallessa.
Kyllä Marco N. on surkean näköinen Facebookissa onkohan joutunut rasituksen kohteeksi Rotta. Kumma jos saa hengissä Rotta olla. En syytä ketään minua ei vaan lyödä syyttä astalolla päähän. Tiedä sitten oliko kaksikolla ryöstömurha mielessä. Kun M,N tiesi minulla rahaa olevan. Kumma saatanan hiippari on tämä tullut tumma ei väistynyt se yhtään käytävällä ,kääntyi vielä se kun ohitimme käytävällä. Kai se yrittää paikkaansa löytää ja nokkimisjärjestystä.
Yön vahdin M N ja M mustalaista iso vaeltaja puukko vieressäni.. Olisin tehnyt selvää jälkeä saastoista jos saatanan kellari tilaan olisivat tulleet.Ihmettelen vaan miten Sjöblum tuntee tommoisia retkuja.Tuli M. N minua puhuttamaman sadan neliön asuntoon mikä olikin kylmä kolkko kellaritila. Kusetettiin minut kellariin. Puhui vielä kun avainta toin Sjöblumille kyrpä että menee sähköt minun piikkiini. Miten helvetissä on miljoona miehellä tommoisiakin pisneksiä. Vaikutti Seppo Sjöblum mukavalta kaverilta ei se varmaan uskonut M. N tommoista. Ei se varrmaan olisi muuten vuokrannut kämppää M, N.
Jos olisin tiennyt mitä saatanan tapettavat koirat tekevät minulle olisin vuokrannut yksin kellarin varmaan en olisi vuokrannut tommoista kylmää matalaa kellaritilaa. Jos olisin tiennyt mörskän.
Näin Jamon prisman luona sanoi se näyttäen kellarin asumiostuki paperia saanoi Jamo että nostaa ne hänen asumistukia vaikkei se ole edes käynyt kellarissa. Kuulemma Jamon mukaan on porukalla seuranta päällä. Voihan siinä olla isommatkin asiat kyseessä. Harmi kun ei ole kavereiden puhelin numeroita tallessa.
Kyllä Marco N. on surkean näköinen Facebookissa onkohan joutunut rasituksen kohteeksi Rotta. Kumma jos saa hengissä Rotta olla. En syytä ketään minua ei vaan lyödä syyttä astalolla päähän. Tiedä sitten oliko kaksikolla ryöstömurha mielessä. Kun M,N tiesi minulla rahaa olevan. Kumma saatanan hiippari on tämä tullut tumma ei väistynyt se yhtään käytävällä ,kääntyi vielä se kun ohitimme käytävällä. Kai se yrittää paikkaansa löytää ja nokkimisjärjestystä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti